27 iunie 2010

Avène


Daaaaaa, este gama mea favorita de ingrijire! Am inceput cu gelul de curatare Cleanance, apoi mi-am achizitionat incet-incet (cu venituri de studenta de 20ani care nu lucreaza si ale carei fonduri provin exclusiv de la parinti) si crema Cleanance K, Clean-Ac(pentru tratamentele cu retin-a facute de capul meu), Cleanance emulsie colorata (pentru zilele de vara ma gandeam eu) si Cleanance cu fps 40 pentru plaja. A si sa nu uit de lotiunea tonica(tot Cleanance, desigur).

Nu pot sa spun ca au facut chiar minuni, insa au grija de tenul meu gras si sensibil (de cand mi l-a sensibilizat o cosmeticiana priceputa, lasandu-mi o masca agresiva cu mult peste timpul ei si spunandu-mi ca e normal sa ma usture fata asa de tare).

Spre deosebire de verisorul tot francez La Roche-Posay, tot cu apa termala, dar care imi lasa fata extrem de uscata(il luasem la oferta:400ml la 40lei), gelul de spalare de la Avène curata foarte bine si este bland in acelasi timp, si ajunge destul de mult (200ml mi-au ajuns cam 5luni, folosit zilnic, dimineata si seara), iar pentru 50lei merita investitia.

Cremele sunt si ele bune, chiar daca rezultatele n-au fost spectaculoase(in cazul meu stresul si variatia hormonala e de vina, asa ca bietele creme isi fac treaba). Cleanance K este o crema ce contine AHA si BHA, doi acizi care exfoliaza pielea(este recomandata pe timpul noptii), insa concentratia de hidracizi nu este foarte mare, asa ca nu va asteptati la rezultate de tip profesional, ca in saloanele cosmetice.

Clean-Ac hidrateaza foarte bine, se absoarbe usor in piele si nu este grasa(mi-era frica, tinand minte de mica crema hidratanta Apidermin pe care o folosea mama si de la care ramanea 2zile pe pieleun film gras).

Cleanance emulsia colorata vrea sa fie matifianta, insa pielea mea bate toate cremele matifiante, mai ales vara;ce-i drept, textura este de crema matifianta: intra repede in piele, ramanand un strat cvasi-pudrat ce te face sa crezi ca va ramane like that toata ziua. Nuanta se potriveste foarte bine tipului meu de piele deschis si nu pare o masca(am grija s-o intind uniform si pe gat).
Si ultima, crema de plaja cu spf 40face ceea ce promite, adica protejeaza extrem de bine(am facut testul stand la soare la ora 14si nu m-am ars deloc, cum obisnuiesc, mai ales sub ochi si pe nas); de asemenea ingredientele sunt pentru tenul cu probleme, asa ca pot sta linistita.

Folosesc lotiunea tonica iarna in special,dupa demachiere, pentru ca vara pulverizez un puf de apa termala(aici gama variaza de buget, gramaj si oferte, pentru ca apa termala mi se pare la fel, iar cand chiar nu am bani, pulverizez cu apa minerala). Este bifazica, are un strat gros de pudra matifianta pe fundul sticlei care se amesteca cu stratul de apa termala cu ce-o mai avea ea pe-acolo. Intr-adevar matifiaza(dar tenul meu se incapataneaza sa scoata la suprafata sebumul dupa 2-3ore) si este extrem de blanda, avand-ca toate produsele Avène -o cantitate importanta de apa termala. Simti cum iti curata pielea si vezi pe discheta demachianta ce nu s-a dus la spalatul cu gelul.

Asadar, recomand cu caldura produsele Avène: raportul calitate-pret este excelent, depinde de mofturile tenului vostru sa faca ce promite(al meu este extrem de dificil, asa ca mai multumita nu pot fi), ca sa nu mai spun de miros, care pentru mine este o bulina alba. Am incercat Eucerin, La Roche-Posay si Vichy, insa raman fidela gamei Avène(chiar vreau sa-mi cumpar si o crema contur de ochi , cand voi strange fondurile necesare, bineinteles!)


(extrase dintr-o carte de prezentare a produselor)

Un comentariu:

  1. buna! as dori sa cumpar emulsia matifianta nuantatoare de la avene, dar nu prea gasesc pareri pe net. am vazut ca tu ai folosit-o deja, asa ca te rog frumos sa ii faci un review complet, daca poti. astept raspunsul tau!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails