27 iunie 2010

Despre mostre


Cand n-am bani, traiesc din mostre, spre rusinea mea(sau nu?). Fiind fidela unui Sensiblu de langa blocul meu in ceea ce priveste cosmeticele(si nu numai), domnisoara beauty consultant a fost atat de draguta incat m-a intrebat cand mi-am luat primul produs Avene daca nu vreau si niste mostre. Puteam s-o refuz? Asa ca s-a intors in 10secunde cu 3mini-creme si gelul de spalat Cleanance la 30ml, plus o carticica cu prezentarea in detaliu a tuturor produselor Avene.

Nu numai ca muream de dragul lor cand le vedeam atat de minuscule si avand forma produselor la scala normala, insa au fost foarte bune iarna, cand vantul mi-a uscat intr-un hal fara de hal pielea si am avut mostra de la Hydrance optimale riche, pe care am decis s-o cumpar iarna asta cu mari eforturi; nu mai spun ca sunt bune in calatorii, cand nu poti lua tot tubul de 200ml de gel si parca ti-ai bate joc sa-l pui in alt recipient, asa sunt de sic miniaturile astea. Speaking of chic, am un mini parfum Pure White Linen de la Estee Lauder de 4ml care, desi nu-mi place cum miroase, imi place ca e mic si dragut, imita sticla la 30ml si vine ambalat intr-o cutiuta de carton la fel de mica..il pastrez numai pentru ca imi place cum arata..cred ca sunt nebuna la capitolul asta :))

Dar vremurile s-au schimbat si domnisoara de la Sensiblu a fost inlocuita de alta, mai artagoasa, care nu m-a mai intrebat daca vreau o mostra (si am aflat ca au dulapuri-ma rog, exagerez-cu mostre la majoritatea produselor, insa e mai lejer sa intre in posesia lor decat a noastra). Acelasi lucru se intampla si la Sephora, din cate am observat: depinde de dispozitia lor sa-ti puna in punguta 2-3 mostre de parfum: am luat o data un set Love in Paris pe care am dat 270lei si n-au miscat niciun deget, iar cand am cumparat un tus de pleoape la 30lei au umplut-o.

Cea mai noua miscare de sobolan a mea a fost la Holy Land: incercasem produsele la cosmetica si nu erau rele, insa cantitatile erau imense, fiind destinate saloanelor, iar preturile erau pe masura. Eram insa convinsa ca vreau sa le cumpar(inca nu aflasem de Avene), asa ca m-a trimis cosmeticiana la sediul lor,la care am mers dupa 5luni abia, iar doamnele de acolo au fost extrem de dragute. Desi li se inchidea sediul, mi-au dat pliculete cu creme pentru problemele mele si s-au invartit incolo si-ncoace sa-mi toarne in sticlute gel de spalare si lotiune tonica, in timp ce eu ma simteam ca ultima nesimtita. Insa as fi facut o mare prostie sa le cumpar fara sa le incerc macar o saptamana, pentru ca nu ajung nici macar la degetul mic al dermocosmeticelor, si mai costa si o caruta de bani. Insa pentru perioade de criza "merge".
Asa ca nu o sa ma mai sfiesc sa intreb la farmacii de mostre, pentru ca ele ne sunt destinate noua, celor care vor sa incerce inainte sa cumpere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails