27 iunie 2010

Fond de ten Clinique Superbalanced makeup


Este cel mai mare rasfat pe care mi l-am putut permite pana acum si sper sa nu fie nici ultimul, pentru ca dupa el vreau sa incerc Dior Photo'Perfexion (o sa fac mari eforturi financiare cand se termina Clinique, din fericire e la jumatate).

L-am cumparat de la Sephora cu 125lei dupa ce citisem reviewuri grozave despre el in America si nu numai. Imi facuse cu ochiul un Pore Minimizer, insa nu mai aveau decat testerul si aveam nevoie urgent de un fdt, asa ca l-am cumparat pe acesta, dupa ce prietenul meu a iesit din magazin pentru ca nu vroia sa vada cum dau atatia bani pe o tencuiala de fata ;))

Am luat cea mai deschisa nuanta, Ivory, pentru ca ciudatenia la mine e ca folosesc fdt preponderent toamna si iarna, cand am tenul mai deschis (primavara si vara folosesc crema nuantatoare ori pudra minerala Accord Parfait de la L'Oreal intr-o nuanta mai aramie, pentru ca nu suport fdt pe fata vara, cand transpir-si transpir mult!).
Asadar, dupa ce ma spal si ma dau cu crema si astept cam 20minute , il aplic cu degetele (n-am suportat niciodata bureteii) pe intreaga fata si intind catre gat , dupa ce in prealabil l-am incalzit in causul palmei.

Imi place ca este lejer (ar putea fi purtat si vara, dar vara mi-e lene sa ma machiez de nota 10), iar puterea de acoperire merge inspre 60-65%, acoperind destul de elegant imperfectiunile mele neastamparate. Promite matifiere, insa ea dispare dupa aproximativ 3ore, si ma aleg cu un strat lucios pe nas, frunte si barbie. Ei bine, este pentru ten normal catre mixt, si nu mixt spre gras, insa nu ma plang, pentru ca are o parte si mai buna, anume aceea ca este conceput special pentru tenul sensibil, neavand miros si fiind hipoalergenic. Acum..intre noi fie vorba, eu simt un miros fin , dar imi place.
Textura este foarte fluida si fina, este oil-free si, cu ajutorul servetelelor absorbante de sebum se rezolva singura problema care mai ramane; impresia pe care mi-o da textura e de hidratare.
Este bun, insa probabil nu cel mai bun, asa ca nu ma voi opri la el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails