27 iunie 2010

Lotiune micelara Ivatherm


Da, este cea de la oferta cu 15lei de la The One,editia din mai si spun de pe-acum ca merita toti banii(cei de la oferta, pentru ca 40lei e cam mult la pret normal).
A fost precedata de lotiunea micelara de la Vichy, care a fost o afacere si mai buna(400ml la 30lei, respectiv 20cash si 10de pe cardul de fidelitate Sensiblu), care a fost la fel de buna; inca nu-mi dau seama care e smecheria cu lotiunile micelare si mai ales, de unde vine "micelar", insa ele fac o treaba buna.

Eu le folosesc doar la demachiatul ochilor si buzelor(cand e necesar), pentru ca tenul meu cu probleme nu prea ma incurajeaza sa le folosesc all over cum sunt destinate, si oricum am alte produse specifice la acest capitol. Imi pierdusem increderea in Vichy dupa ce am incercat de la ei intreaga gama Normaderm timp de un an plus samponul pentru par gras si niciunul nu avusese rezultatele scontate. Insa demachiantul a fost bun, mirosea a trandafiri si nu m-as da in laturi sa mai iau daca mai prind oferte jumbo size la un pret rezonabil.

Ce m-a incantat la Ivatherm e ca e un brand romanesc, si simt o mica mandrie cumparand produsele lor (desi sunt fabricate in Franta si aduse inapoi pe piata noastra). Tot la oferta, la Unica din aprilie parca- cumparasem si crema demachianta, insa n-am fost prea multumita de ea si merg in continuare pe Laptele Doina roz cu laptisor de matca, care e si ieftin, si bun (si tot romanesc!)
Lotiunea micelara curata extrem de bine machiajul cel mai incapatanat (n-am testat pe waterproof pentru ca nu folosesc), nu irita pielea sensibila a ochilor si miroase frumos. Ambalajul este simplu si dragut, de 250ml care pe mine ma tine luni bune (vara mai trag chiulul la machiaj, raman nude de la mama natura, doar cu crema). In concluzie, nu se compara cu demachiantele gen L'Oreal ori Garnier (barem L'Oreal ala mic si albastru, derma Expertise ma facea sa-mi frec ochii si tot nu curata!), asa ca trecem pe lotiuni micelare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails