27 iunie 2010

Prima postare

E greu, e foarte greu..nu stiu de ce mi-a fost frica de a-mi face un blog pana acum.Cred ca mi-e frica de responsabilitati si de parerile altora(plus ca habar n-am despre cum functioneaza blogurile!); insa mi-am luat inima in dinti pana la urma si voilà !
Inca nu am idee despre ce voi scrie (adica am idei, insa trebuie organizate), cel mai probabil despre produsele incercate de mine si opiniile mele legate de acestea.

Datorita google-ului am ajuns din intamplare, cautand pareri despre nu mai tin minte care produs, pe un blog (al Ramonei) care m-a tinut in fata calculatorului cateva zeci de minute bune; ar fi frumos sa se intample si cu al meu la fel.
Acestea fiind zise, o sa-mi pun degetele sa danseze tarantella pe tastatura :)

4 comentarii:

  1. Felicitari pt blog! Imi place foarte mult, aduci informatii folositoare! cu siguranta te urmaresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc mult, Aly! incepusem sa cred ca nu mai are sens sa scriu pe blog de vreme ce nu prea ma citeste nimeni

    RăspundețiȘtergere
  3. Faci o treaba buna, eu una nu m-am lasat pana nu am citit si ultimul post! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. saru'mana Sadie...din pacate nu pot sa zic la fel pt ca imi pica intruna netul care pe deasupra mai are si trafic limitat :|

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails