27 iunie 2010

Reserved

Este un brand polonez cu o vechime de 8ani care-si promoveaza activ colectiile si in alte tari din Europa centrala si de est, printre care si Romania. Cel mai apropiat magazin Reserved este la 10minute de mine, in Liberty Center, si ocupa numarul 1in topul preferintelor mele vestimentare; de fapt, toata garderoba mea actuala e o batalie pe umerase intre Reserved si Cache-Cache.

Imi place atmosfera magazinului, muzica (melodiile sunt geniale , desi de la un timp vanzatorii pun numai house, ceea ce ii da magazinului un aer de Bamboo care imi displace; sper sa-si revina, altfel o sa-mi fie greu sa mai stau cu orele inauntru); niciodata n-a venit vreun vanzator la mine sa ma-ntrebe daca poate sa ma ajute, ceea ce ma bucura pentru ca urasc sa intru in Meli-Melo din cauza asta. Cand am nevoie de ajutor, il cer si ei sunt foarte amabili.

Hainele sunt pentru femei, barbati si copii si sunt sortate pe stiluri si varste; am cumparat si haine mai serioase, si glamour, dar si mai rebele , mai grunge din doua zone diferite ale magazinului. Preturile sunt mai mult decat rezonabile, iar cand sunt la reduceri gasesc lucruri dupa care tanjeam la preturi de nimic.

Despre calitate n-am ce zice; mai sunt unele haine din materiale dubioase, insa le evit si sunt norocoasa pentru ca de obicei nu-mi plac acelea. In rest folosesc mult bumbac, mai cu seama organic la blugi. Am de la fuste gen 60's la fuste scurte de blugi la camasi country si tricouri, la pulovere si recordul e batut la rochii:mai exact4. 4stiluri si culori diferite, pe care le iubesc la fel de mult.

Ca sa nu uit: plusul vine la hainele barbatesti pentru tineri, de care s-a indragostit prietenul meu mofturos pana atunci la imbracaminte si branduri. Gaseste tricouri cu imprimeuri parca inventate de el, pantaloni, camasi si bluze perfecte pentru gustul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails