27 iunie 2010

Sampon Phyto


Nu stiu cand m-as fi indurat sa dau banii pe el (inca n-am terminat cu Tigi), insa marea supriza a fost castigarea primului concurs din viata mea, cel oferit de Mihaela(care a contribuit si ea la nasterea blogului), unde am castigat un serum cu acid hialuronic(ma rog, pentru mama), si alte bunatati la pachet, incluzand printre altele si 3sampoane de la Phyto,de care nu auzisem prea multe.
1.Phytonectar: pentru par uscat,deci din start nu sunt tinta potrivita, insa l-am incercat. Mirosul iti ia toate mintile,e de floare de portocal, textura e cremoasa-solida, parul ramane curat, scartaie si surprinzator de lejer pt 2zile si nu 1,cum mi se intampla mie, desi samponul era pt par uscat si nu gras. Cred ca in ziua in care l-am testat se inversasera polii, altfel nu-mi explic.

2.Phytovolume: o minune a naturii! Nu stiu cum sa impac parul gras cu dorinta de volum, insa el le-a facut mai bine decat orice sampon de pana acum. Este cam apos, insa am inteles ca asta e textura lui normala, trebuie sa ai grija sa nu se risipeasca printre degete. Parul are volum cu adevarat timp de 2zile si am fost uimita sa primesc complimente. Mirosul e mai degraba medicamentos, datorita extractului de coada soricelului, insa ce mai conteaza cand el chiar isi face efectul? Concluzia: imediat dupa ce termin samponul Tigi trec pe Phyto, and that's a fact!

3.Phytocyane: fiind un sampon impotriva caderii parului, nu stiu daca cei 50ml pe care-i am isi vor zice cuvantul, mai ales ca parul meu nu cade foarte tare; insa e revitalizant, si e cert ca au ales bine cuvantul: imediat dupa spalare iti simti scalpul revitalizat si light, ca sa nu repet lejer. Miroase placut, imi aminteste de Dercos de la Vichy, iar textura este un pic mai inchegata decat cea a lui Phytovolume. Cred ca este un sampon bun pentru problema careia ii este destinat, insa nu l-am folosit nici constant, nici mult, asa ca cuvantul meu nu e litera de lege.
Insa am incredere in aceasta gama pe care am descoperit-o si ma voi abona cu siguranta la Phytovolume si Phytocedrat pentru par gras (nu cred ca o sa risc cumparandu-l fara sa-l fi incercat).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails