27 iunie 2010

Sampon uscat Klorane


Sunt la al doilea tub si sper sa nu mi se mai intample nefericirea cu primul: dupa vreo 3folosiri a inceput sa fasaie pana s-a dus tot gazul inert din el si a ramas pudra pe care o agitam ca proasta in tub. Nasoala treaba la 43lei bucata! L-am tinut in dulap si am plans dupa el, dupa care l-am aruncat si am jurat sa nu mai iau o teapa ca asta vreodata, dar la scurt vreme mi-am luat iar, parca prea zambea din raftul farmaciei ;))
Raposatul a fost cu lapte de ovaz, al doilea e geaman, pentru ca am avut ghinion si n-am gasit cu urzica in 3farmacii si ma saturasem sa caut; are 150ml si banuiesc ca tine vreo 2-3luni, depinde cat de des il folosesti(eu cam o data pe saptamana).

Culoarea alba a pudrei nu ramane in par, ii da oarecum putin volum la radacina dupa ce il aplici, insa marea mea problema e ca se simte pudra la radacina si, daca o pipai mai atent, se amesteca cu sebumul si se face ca un gugulet (nu guguloi) de grasime minuscul. Nu pricep de ce mi se intampla mie, pentru ca am citit review-uri minunate despre el si pe asta n-am mai auzit-o; o fi parul meu prea murdar? Dar nu asta era ideea? Sau pe ceilalti nu-i deranjeaza?

Imi tot spun ca nu o sa-mi mai iau de la Klorane, ca vreau sa incerc si altceva(Batiste e varianta mai ieftina, la 30lei) insa am pus ochii pe cel de la Sephora, din gama Fekkai, care costa cam 70lei si am vazut ca e pudra-pudra, fara gaz inert, deci se aplica direct, ca pudra de bebelusi. Cred ca ramane totusi un vis si ma lecuiesc si de samponul uscat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails