27 iunie 2010

Tigi Bed Head


Parul meu are tendinta de ingrasare (ca sa fiu draguta si sa nu spun ca se ingrasa ca nesimtiul dupa 1zi), asa ca din start am facut o alegere gresita: am cumparat(la oferta, bineinteles, de la Top Line), un set format din sampon si balsam spray leave-in din gama Superstar. Am dat 100lei pe ele, si mi-au stralucit ochii cand le-am vazut asa frumos ambalate; ca sa nu mai zic ca, vazand numele gamei, ma inchipuiam deja in fata aparatului de fotografiat al lui Mario Testino.

Toate bune si frumoase, samponul nu contine sulfati, are un ambalaj neobisnuit fata de sampoanele clasice, iar balsamul ofera un plus de volum fata de sampon. Ambele miros a un fruct care nu-mi vine acum in minte deloc pentru ca am sinusurile infundate si mi s-a sters memoria olfactiva hihi. Si mi-a placut ce scrie pe spatele fiecarui produs ca deviza: "You must have a sense of humor to use our products".

Deci gata, sparge pusculita Irina si vine acasa intr-un suflet cu pachetelul roz. Incantata ca in final am si eu un produs profesional de ingrijire a parului (bine, excludem Wella care m-a dezamagait si m-a facut sa visez la nume tot mai celebre precum Tigi, Kerastase ori Joico), l-am incercat: Miros placut-bifat; par moale-bifat, desi la mine este o pacoste, pentru ca se turteste repede; volum-bifat si nu prea( daca usuci parul dupa ce ai aplicat leave-in-ul cu foehn-ul la maxim tine o zi, ce-i drept parul e de superstar). Insa baiul e ca stilista mea nu mi-a recomandat spalarea zilnica si asta stiu si eu, pentru ca pielea capului va reactiona si mai agresiv si va produce si mai mult sebum si adio par curat! prima zi e ok, a doua se pleosteste nitel iar in a 3-a il prind in coada sau ii pun o agrafa stralucitoare ori ceva de genul asta si incerc sa distrag atentia de la el; insa in a 3-a zi seara il spal, asa ca nu-l atac la capitolul sanatate.

Revenind la Tigi...pretul este cam piperat(desi la doua spalari pe saptamana tine cam doua luni, problema e ca ma plictisesc de el si vreau altul, eventual mai bun), iar volumul wow tine o zi in cazul parului meu. Daca aveti bani, a sense of humor si parul normal, i say go for it.

Update: au trecut 5luni si tot ma rog sa termin samponul...deci tine super-mult (mai balanseaza din greutatea pretului).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails