29 iunie 2010

Ulei de masaj solid Lush


La mai putin de o zi de testare ma declar fan Lush! It's highly addictive, auzisem eu din diverse surse si de aia ma si ferisem sa incep (stiu ca nu ma mai opresc).

Desi vine intr-o forma specifica sapunului, la contactul cu pielea (mai ales dupa un dus fierbinte) uleiul solid se "imblanzeste" si este foarte usor de utilizat. Ce-mi place la el este ca nu lasa pielea grasa, ca aluneca pe piele si lasa un parfum divin (care persista ceva timp -de aceea merge folosit si ca parfum solid). Are o pereche de buze plasate strategic pe el care iti dau idei (noua, femeilor, ca barbatii raman indiferenti la cosmeticale).

In plus, am primit cadou pentru comanda un sapun porridge de 100gr (ca si uleiul solid de altfel), care este si el minunat: curata bine si nu simt nevoia de a folosi crema dupa el, face spuma si miroase si foarte bine, nu stiu sa spun a ce exact, pentru ca nasul meu nu recunoaste asa bine mirosurile :P

Bulinuta neagra: pretul (38lei uleiul de masaj, iar sapunurile in jur de 25 la 100gr). Presupun ca nu se termina intr-o clipita, iar pentru ca am o slabiciune pentru mirosuri, trec peste inconvenientul fiananciar.
P.S:Nu m-am putut abtine sa nu pozez punguta, mi s-a parut simpatica rau. Plus ca parfumul lor ajunge pentru tot dulapul, nu numai pentru sosete:)) Englezii au a sense of business si a sense of humor , right?

Daca nu ma rasfat singura, cine-o face?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails