30 iulie 2010

Accessorize

Este o parte a brandului englezesc Monsoon, din cate am observat; magazinelele din Bucuresti si Constanta sunt micute si nu cuprind decat un sfert din ceea ce vedem pe site. Plus ca la noi nu prea se aduce marfa din sezoanele noi..de cel putin 2veri vad cam aceleasi produse...

Nu ma gandeam sa cumpar vreodata ceva de la ei pana am nimerit reducerile (care btw sunt si acum!) si mi-am luat un inel si un colier cu aproximativ 30ron fiecare...imi parea mult comparativ cu un Meli-Melo, insa imi plac la nebunie modelele si cu siguranta nu gasesti asa ceva pe-acolo. Au si niste genti destul de dragute si rochite de plaja&costume de baie care te innebunesc..dar la fel de innebunitor este si pretul (chiar redus :-<)

Bulina neagra: sunt din tinichea vopsita:)) Dar ce mi-am luat eu sunt niste chestii jucause, nu perle sau diamante. Pana mi-oi permite nume mari, raman la Accessorize in perioada reducerilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails