25 iulie 2010

Ce am mai incercat


Mi-a fost lene sa mai postez saptamanile astea, pentru ca am dat o fuga pana la mare, pentru ca impachetez de zor pentru mutat si pentru ca sunt lenesa! Nici macar teste pentru Delf si scoala de soferi nu mai fac...
Insa in timpul asta am mai testat cateva produse, si vreau sa impart experienta:

Uleiul pentru corp si par de la L'Occitane -brandul asta e in topul favoritelor mele, insa din pacate nu-mi permit foarte multe de la ei; si cand te gandesti ca hotelele de 3stele din Franta au numai L'Occitane in baile camerelor (asa am incercat prima oara produsele pt corp si pt par cu verbina). Uleiul este achizitionat la o oferta foarte buna (nu mai stiu ce revista), cu 20lei. Este cu buriti si miroase demential; l-am folosit si pentru par (netezeste firele si "lipeste" varfurile despicate), insa cel mai mult pentru picioare, pentru ca ador felul in care le hidrateaza si le face mai sexy, accentuand bronzul. Eu zic ca merita incercat, mai ales vara; substituie cu succes crema de corp, intra repede in piele si nu pateaza, desi e galben. L-am folosit zilnic timp de 2saptamani si se consuma destul de greu, desi are 100ml..preconizez ca-mi va fi aliat si vara viitoare!
Bulina alba pentru pretentiosi: nu contine parabeni. Bulina neagra: in afara ofertei, pretul este cam piperat, ca mai toate produsele lor...

Crema de ingrijire dupa plaja Vichy Capital Soleil -nu degeaba sunt regina vanarii ofertelor, pe aceasta am cumparat-o cu 15lei. Da, 15! Nu stiu ce i-a apucat pe cei de la Sensiblu, avand in vedere ca expira abia in 2012..si nu e varianta mini, ci tub de 150ml.
Am luat-o pentru ca cea de la L'Oreal era pe terminate, pentru ca mai am una de la Garnier dar care nu-mi place prea mult si pentru ca imi place sa ma rasfat in privinta calitatii; si pielea mea zice ca bate Nivea si Garnier de departe.
Hidrateaza mult mai bine pielea si potoleste cu adevarat senzatia de arsura si piele care tine(mai ales daca o tii inainte o ora la frigider) si a doua zi efectul se mentine; chiar calmeaza pielea.
Ce nu-mi place: mirosul; stiti sprayul clasic de gandaci si muste? Cam asa miroase..sau asa le-a asociat nasul meu...

Fondul de ten Bourjois cu pensula aplicatoare- e o aparitie mai recenta de un an la noi, eu citisem in Elle-ul frantuzesc cu mult inainte; si cum am o slabiciune pentru Bourjois, am zis sa-l incerc. Pretul:80lei de la Sephora (cam mult pt 16ml, jumatate din gramajul unui fdt normal). Am ales o culoare mai inchisa (34Beige rose) pt ca m-am bronzat . Insa pe tenul meu chiar si vara ar fi aratat mai bine cu un ton mai deschis. Textura nu este foarte fluida, se intinde mai greu, pensula nu face mare lucru si tot cu degetele trebuie sa uniformizez. In mare, nu-i gasesc beneficii mai pe nicio latura, iar pretul ma face sa-l si regret; si oricum nu este pentru un ten cu probleme ca al meu.

Blush Bourjois- am mers tot pe pasiunea pt Bourjois si de data asta n-am mai fost dezamagita: pretul este fair, el pare ca nu se mai termina nici macar folosit zilnic, culoarea este superba (22 tomette d'or) si vreau sa-mi mai iau cateva cutiute magice in viitorul apropiat. Si sa nu mai zic de faptul ca miroase superb! Pacat ca n-au ajuns la noi editiile limitate din Franta, cu capacelele decorate cu imagini din Paris.

L'Oreal Glam Shine Crystals -nuanta112 Sapphire Strass: este un cadou, n-as fi luat rozul asta dement nici in 100ani!(mai dement decat el nu e decat mini-Bourjois-ul). Miroase bine, tine vreo 3-4ore, straluceste frumos...what can i say? Nu sunt mare fana a produselor pt buze, prefer un gloss transparent mai degraba. Dar e o nuanta care merge la mare, la o iesire in oras seara.

Rimel Hypnose Drama de la Lancome- Incercat, placut, prea scump pentru cumparat *sigh* Intr-adevar, nu e snobism (cum credeam) in cazul numelor mari din industrie, chiar trateaza altfel genele. Le lungeste mai mult, le da volum si in general arata mai bine. A compara Dior, Chanel, Lancome cu Avon si Oriflame a ca si cum ai compara un Porsche cu un Logan! Singura neplacere este ca mi se pare ca le incarca putin prea mult (sunt adepta unui look cat mai natural, vreau sa se vada genele normal separate, doar putin innegrite; nu vreau paianjeni in loc de gene, cum mai vad pe la unele femei). La primul sacrificiu imi voi lua si eu unul (ma rog, al doilea pentru ca primul va fi un fdt Dior); pana atunci il impart cu sora mea pe acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails