30 iulie 2010

Fdt Toleriane de la La Roche-Posay



Dupa ce am folosit gelul de spalare Effaclar am pus La Roche-Posay-ul pe lista neagra; am fost dezamagita de calitate si i-am comparat cu Avene, ale caror produse se incadreaza cam in acelasi pret, dar in schimb fac minuni pt ten.
Ultimul dermatolog mi-a recomandat in mod expres sa incerc La Roche-Posay, si mi-a dat cateva mostre, inclusiv 2cu fdt Toleriane. Ce sa zic, cremele nu sunt rele, cel mai tare mi-a placut Hydreane legere (e mai usoara decat Clean-Ac ca textura) si Antehelios XL cu spf 30 tot pt textura fondanta si miros (ca efect nu este nicio diferenta fata de Avene Cleanance, ba chiar acesta are spf 50).

Insa fondul de ten m-a surprins neplacut: mi-am inchipuit ca este unul lejer, daca tot este pentru pielea sensibila, usor iritabila. Insa nu, este ca un strat de var gros, se intinde foarte greu si neuniform si arata extrem de nenatural. Ori mie-mi place ca acesta sa nu se vada deloc (de multe ori il intreb pe prietenul meu daca se vede si se uita de aproape si zice "Esti data cu fdt?!") Pentru mine e un compliment la adresa bunei alegeri a fdt si a indemanarii mele de make-up artist :P

Sunt curioasa daca si cele de la Avene din gama Couvrance sunt la fel...insa nu cred ca le incerc prea curand. Totusi, fiind o gama destinata mascarii cicatricilor, cearcanelor puternice si capilarelor sparte, banuiesc ca puterea de acoperire este foarte mare si arata cam la fel de urat pe piele...

Am inteles ca La Roche-Posay a facut asta pentru tenul intolerabil, insa pielea mea mai degraba nu tolereaza efectul de masca...asa ca l-am dat jos dupa 5min.
Bulina alba: Nu mi-a iritat pielea in 5min :)) But then again, mie niciodata nu mi s-a iritat tenul de la un fdt...

10 comentarii:

  1. nu, sincer nu, nici Toleriane nu intentionam prea curand, dar am primit mostre. Vichy probabil are acoperire mai usoara...asta a fost hard..dar nici acoperire prea usoara nu vreau, pt ca mai am semne de la acnee. Am gasit unul cat de cat bun de care tin cu dintii, de la Clinique, Superbalanced makeup

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai il vazusem pe okazii cu 60 de lei daca te intereseaza :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu prea am incredere in site-urile astea..si cand am zis ca tin cu dintii inseamna ca mai am cam jumatate, pt ca nu ma machiez zilnic:)) si dupa ce se termina ma cam mananca sa-mi iau un dior photo'perfexion, asta daca ma tin buzunarele:)) oricum multumesc, esti o dulce >:D< si-mi place la nebunie cum te machiezi, daca am uitat sa-ti zic:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Da...multa lume n`are incredere in okazii. Nici ebay`ul nu e 100% impecabil ! Ca sa fii sigura ca omul e serios, te uiti la calificative :) FDT de la Clinique ce l`am vazut e de la o tipa de la care eu mi`am luat cate una alta si e super de treaba!

    Multumesc, ma bucur ca iti place cum ma machiez...insa mai am de invatat =)

    RăspundețiȘtergere
  5. nici n-as prea vrea sa intru pe okazii pt ca mi-as lua de toate:)) mai bine stau cumintica, ca si-asa fondurile sunt mici in perioada asta :))
    Ma bucur si eu ca nu sunt singura care mai are de invatat si nu s-a nascut cu pensulele si cu glossurile in mana:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Couvrance de la Avene are acoperire medie, desi pe fondul de ten compact scrie ca acopera imperfectiunile severe. Se vad la fel de urat ca si cu Toleriane sau Normateint.
    Bine, eu vorbesc despre efectele asupra tenul meu hiper-acneic. Medicul dermatolog mi-a vorbit despre un fond de ten din straintate, cam ca cele care se gasesc la teleshoping, insa e doar in faza de testare. Costa cam 300 de euro si e special creat pentru mascarea cicatricilor foarte mari (gropi si adancituri cum am eu), dar si pentru inflamatii.
    Sper ca la noi sa fie la un pret mai mic, dar asta abia anul viitor sau 2 ani.
    De la Clinique am incercat si eu si am raman la Clinique S.O.S, pentru nuanta lui, ca altul apropiat tenului n-am mai gasit.

    RăspundețiȘtergere
  7. 'Neata Vyio, multumesc de vizita:)
    Eu nu prea cred in minunea aia de fdt chit ca ar fi 1000euro...asa semne nu prea mai ai cum sa le maschezi, cel putin nu fara sa arate urat...cred ca ultima speranta e tratamentul cu laser/ peeling chimic/ IPL..

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu inteleg de loc cu toleriane..mi se strange pe toata fata..ramane in pori..imi lasa dungi..e ceva greu de explicat:))insa pur si simplu nu mi place:(

    RăspundețiȘtergere
  9. Diva, vad ca l-am mai folosit recent la o prietena si s-a blenduit destul de bine...acoperirea a fost puternica, aveam nevoie la mom respectiv.
    Ce m-a deranjat a fost nuanta, zici ca aveam faina pe fata...in conditiile in care nuanta era buna din descriere (a 2-a din 3nuante parca).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails