2 iulie 2010

Garnier Nutritionist Roll on pt ochi cu cafeina


Este a doua vara in care-l folosesc (acelasi tub) , desi teoretic se foloseste in 6luni de la deschidere; are 15ml si a costat in jur de 17lei.

Avand 20ani, nu am probleme majore legate de aspectul pielii din jurul ochilor, asa ca mi s-a potrivit destul de bine.

L-am folosit pe timpul verii pentru ca este un gel lejer, transparent si inodor, care lasa o senzatie usoara si oarecum racoroasa datorita bilei aplicatoare. Nu mi-a sters cearcanele in diminetile in care aveam nevoie, nu dezumfla pungile de sub ochi cand ma mai trezesc cu unele, dar imi place pt ca este o ingrijire placuta si potrivita pentru vara. Si inovatoare ca aspect!

4 comentarii:

  1. si daca tot ai scris de produse pt vara,ai putea sa ne dai niste sfaturi si despre chestii cu care sa inlocuim fondul de ten in sezonul calduros. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana ai facut safteaua blogului, felicitari:))

    Pff pot sa-ti spun doar ce folosesc eu vara in loc de fond de ten..crema colorata de la Avene(50lei dar te tine cam 2veri) si o pudra foarte lejera gen Poudre libre de la Bourjois; Accord Parfait de la L'oreal are acoperire destul de puternica pt o pudra folosita vara, but if you're fine with that...

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi de sfaturi!;;) si crema aia, daca e de la avene, atunci ar trebui sa merite, chiar daca e scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Merita..mergi pe dermocosmetice, chiar daca dai un ban in plus;) daca stai sa te gandesti, o amarata de Nivea e 30lei, deci nu e asa mult...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails