26 iulie 2010

Kit de microdermoabraziune Neutrogena Pure Glow


M-a luat valul si pe mine cu microdermoabraziunea; ma gandeam ca cea facuta acasa nici nu se compara cu cea din saloane, insa la 60ron(pe care i-a dat mama, nu eu) era de incercat. Neutrogena este o firma de incredere, am incercat anul trecut si Gelul de spalat-masca 2-in-1 Visibly Clear care era bunicel, insa pe care l-am lasat balta pentru ca am decoperit minunile numite dermocosmetice.

1.Crema pentru microdermoabraziune contine micro-cristale de oxid de aluminiu. Pe limba mea nu inseamna nimic, insa ei zic ca asa ceva face ca crema sa fie asemanatoare celor din saloanele profesioniste. Nu miroase rau, insa micro-cristalele lor mie imi seamana a sare fina amestecata cu o crema onctuoasa. Plus ca iti raman pe la radacinile parului si se duc greu, de zici ca ai scos capul dintr-un nisip fin si ud.

2. Instrumentul de masaj cu burete e o inventie buna: face masaj, intensificand actiunea chestiei cu care te dai pe fata si relaxeaza muschii (are 2trepte de viteza). Il voi folosi atunci cand ma spal cu scrubul meu obisnuit, pentru ca e placut. Nu am buretel de rezerva si acesta este cam uzat...a fost o magarie din partea lor sa nu-ti dea si un buretel de rezerva, mai ales ca in Romania abia se gaseste kitul (l-au importat TCM si nu s-au gandit sa aduca si bureteii). Detasand buretele, vibratiile instrumentului sunt bune pentru masajul scalpului.

All in all, pentru tenul meu nu face nimic, ba chiar am facut cateva iritatii de la crema lor minune, insa la mama observ cate ceva...probabil ca e acelasi efect ca al unui exfoliant normal, insa plusul i-l dau aparatului cu vibratii, care salveaza situatia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails