26 iulie 2010

L'Oreal Elseve Serum Nutri-Gloss


L-am cumparat acum vreo 2ani si abia daca am folosit un sfert din el. Fiind 25lei atunci si neavand 50pentru unul asemanator de la Wella, am zis ca L'Oreal-ul nu poate fi that bad. Dar a fost, cel putin comparativ cu Wella Split ends serum pe care-l incercasem de cateva ori.

Ma rog, el este pentru parul lung, fara stralucire, dar chiar si folosit asa nu i-a dat cine stie ce stralucire; cel mai nasol lucru e ca ramane uleios si ingrasa parul. L-am folosit mai ales dupa ce-mi indreptam parul, ca sa nu stea ca o matura la varfuri, dar n-a avut mare efect. Probabil ca trebuie sa ai parul mai lung de talie, ca sa il aplici pe lungime (eu il am mediu, trece putin de umeri).

Desi in strainatate este destul de bine cotat, experienta mea cu el a fost urata si nu recomand nimanui sa-l incerce. Varianta medie ar fi uleiul cu buriti de la L'occitane si varianta cea mai buna: cel de la Wella. Si cel mai bine e sa tundeti varfurile regulat, ca sa n-aveti nevoie nici macar cand il indreptati :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails