2 iulie 2010

Masca Keracnyl pentru ten mixt si gras


Am cumparat-o dupa multe lupte seculare care au durat vreo 10minute si s-au dat in interiorul farmaciei. Nu aveam neaparat nevoie de o masca, doar vroiam sa incerc si altceva in afara de clasica argila-pudra.
Am citit niste reviewuri destul de bune si am zis sa incerc, avand in vedere ca era de la Ducray, era 2-in-1 (o consider 2-in-1 pentru ca nu pun la socoteala efectul seboabsorbant care mi se pare implicit.) si aveam nevoie oricum de un gomaj. Oferta n-a fost rea, am dat doar 15lei, restul au fost puncte de fidelitate de pe card; ea costa aproximativ 50lei.

Mare lucru nu prea face; adica n-am vazut efecte majore fata de batrana argila. Poate doar faptul ca se usuca si atunci o poti indeparta de pe piele ca scrub , insa mi se pare mai cumpatat sa ai un scrub si o masca de argila de la Aslavital care costa doar 1leu/plicul.
Efectul seboabsorbant este, deci, aproximativ ca cel al argilei, doar ca pasta este albastra si frumos mirositoare, impodobita cu niste bilute albastre exfoliante, totul intr-un ambalaj care sa-ti ia ochisorii si banii din buzunar.
Putea fi mai rau: putea usca excesiv tenul ori provoca reactii alergice, deci sa nu fiu foarte dura. Bulina alba pentru ca nu contine parabeni (oricum pentru mine nu prea are mare relevanta, nu ma omor dupa cosmeticele organice), ci acid glicolic ,glicerina si salicilat de zinc (pe langa argila).


In afara de pret (cam ridicat pentru 40ml de masca ce se aplica cu darnicie), alta bulina neagra a fost prostia mea de a nu ma uita la data de expirare si asa am aflat acasa ca expira in octombrie. Trebuie sa invat sa nu mai cumpar si sa testez alte produse atunci cand le am deja pe cele potrivite pentru mine! Iar masca asta a fost un risc si o experienta nereusita plus o risipa de bani; raman tot la argila.

3 comentarii:

  1. Eu combin argila cu tot felul de sucuri de fructe, iar la recomandarea medicului, am pus si antibiotice in ea.
    E buna, dar nu are efect decat cateva ore, apoi sebumul umfla cosurile de parca ar fi o pompa de aer pentru baloane.
    Imi fac zilnic masti cu argila de peste 10 ani si as vrea sa incerc argila albastra si cea verde. In Galati nu le-am gasit, dar mai caut, ca n-am ajuns la fiecare farmacie sau plafar in parte.
    Tu cu ce combini argila?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu o amestec cu putintica apa...am incercat cu zeama de lamaie ori de rosii, insa mi se inroseste fata ingrozitor si ma pisca de nu mai ies afara o saptamana...si chiar indragesc argila, o folosesc de la 14ani;
    mai intind pasta de argila si pe burtica, atunci cand am dureri menstruale, si pe picioare, pentru a preveni celulita si a face sangele sa circule mai bine (am capilare sparte). Mai demult am incercat pasta la radacinile parului, si chiar a absorbit sebumul si dupa spalare arata bine parul! Dar mi-e cam lene s-o aplic si s-o spal cu constiinciozitate ;))
    N-am incercat alta culoare de argila, dar o sa ma interesez si eu sa caut...

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant pontul cu data expirarii, nici eu nu mai uit de obicei dar de acum incolo o sa fiu mai atenta.
    M-a tentat si pe mine masca asta mai demult pentru ca mi-a placut crema.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails