26 iulie 2010

Scrub Boreade de la Noviderm


Noviderm sunt destul de necunoscuti la noi, insa un brand de incredere in Franta si America. Am avut sansa sa-l incerc prin intermediul Mihaelei si nu pot decat sa-i multumesc.

Pana acum am incercat scrubul de la Avon din gama pentru pielea tanara cu probleme(l-am folosit de la 14ani, cand nu aveam probleme ca acum), insa mi s-a parut prea dur ca formula.

Am incercat si gelurile asemanatoare de la Garnier, Neutrogena, de la firmele naturiste de la plafar...chiar si malai grisat aplicat pe fata peste gelul de spalare...exfolierea mecanica pentru mine insemna sa frec pana se inroseste fata si atunci clar a dat roade; insa nu e tocmai asa. Pasul acesta este foarte important, mai ales dupa o baie de aburi, pentru ca te scapa de celulele moarte si pielea este mai fresh...

Novidermul are o textura light, de gel cremos cu particule exfoliante blande si curata si ca un gel in acelasi timp (eu foloseam scrubul numai peste gelul de fata). Particulele sunt destul de blande incat sa nu-ti agreseze fata si sa dauneze cosurilor formate, insa destul de puternice incat sa-si faca treaba; dupa spalat granulatia pielii este mai fina, iar tenul ramane curat.

Il folosesc de 3ori pe saptamana si pana imi voi permite Dior, Chanel si alti draci baltati si mancatori de bani raman cu tot dragul la el.

2 comentarii:

  1. L-am incercat si eu, tot de la Mihaela, e bunicel.
    Din pacate, ce m-ar mai putea ajuta acum e doar IPL si costa enorm intregul tratament :(

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru alea5cosuri ale mele (Yasmine mi-a mai curatat fata) are rezultate foarte bune...dar si eu suspin dupa IPL..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails