27 iulie 2010

Vopsea 3Chenes

Azi am cedat piticilor de pe creier care ma sfatuiau sa revin la culoarea mea naturala si sa nu-mi mai agresez parul. Adica am cumparat vopseaua de la 3Chenes in nuanta Light chestnut; am dat 58lei la Sensiblu . As fi vrut parca un saten mediu,nu atat de deschis...si nici de la Phyto n-aveau cine stie ce nuante. As mai fi putut astepta in privinta culorii, dar eram prea nerabdatoare sa ma vopsesc (ultima data a fost in aprilie) si mai ales sa acopar roscatul ,pentru ca radacinile contrastau destul de mult.

Mirosul este cam ciudatel (de la extractele din plante cel mai probabil), textura este ok. L-am lasat sa actioneze 30min dupa care am aplicat balsamul special (surpriza, mirosea atat de bine a rozmarin!) si dupa ce s-a uscat parul am observat ca nuanta este mai frumoasa decat credeam, a acoperit roscatul; au mai ramas cateva reflexe, dar arata bine (mai tineti minte cand erati copii si va uitati la suvite in soare si aveau astfel de reflexe? Si va clateati pe cap cu ceai din frunza de nuca pentru castaniu si ceapa pentru reflexe roscate?) Cam asa arata, destul de natural...

Banuiesc ca se va mai stabiliza culoarea cu timpul; in mare sunt super multumita, sa vedem daca este atat de permanenta precum pretinde , pentru ca sunt obisnuita cu Color Gloss-ul de la L'Oreal care n-avea amoniac si alti draci daunatori, insa care rezista doar 2-3luni. Si n-as vrea sa ma mai vopsesc iar, ci sa-l las natural...am folosit 3Chenes tocmai pentru ca n-am vrut sa atac firul de par, si sa aiba un aspect natural, acoperind roscatul in acelasi timp. Si se pare ca merge!

2 comentarii:

  1. N`am auzit / vazut vopseaua asta... oricum pare un pic cam mult aproape 60 de lei! Acum ma tot gandesc cum tinea la tine o vopsea 2-3 luni ? O_o
    Ai par magic huh? =)

    RăspundețiȘtergere
  2. si 3Chenes si Phyto au vopsele blande cu parul..arunca un ochi prin Sensiblu-uri si o sa le vezi, sunt nume mari...tinea 2-3luni pt ca imi alesesem un roscat-ruginiu, nu un rosu aprins, si pt ca da, am destul de mult noroc cu parul, in afara de faptul ca se ingrasa relativ repede(acum am mai remediat problema din interior). Nu tu varfuri despicate, culoare terna. Plus ca am mare grija de el...il tund la 2-3luni, imi fac masti cu ulei de ricin si de masline, nu-l usuc aproape niciodata cu foehnul, iau vitamine...toate astea conteaza pt sanatatea lui :)

    au trecut 3sapt de la vopsire si culoarea s-a stabilizat, e un saten superb, natural si au ramas doar cateva reflexe de roscat ruginiu. Eu am fost extra-multumita! Nu vreau sa-mi mai innebunesc parul, insa tot la 3chenes as ramane daca m-as mai vopsi. Asta pt ca nu l-am testat la fire albe...pana oi albi mai e:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails