22 august 2010

Apa termala

Exista discutii si discutii pe blogosfera feminina despre eficienta si necesitatea ei. Unele dintre noi cred ca e o risipa de bani, altele sunt addicted si cred ca apa termala nu e o simpla apa cu numele unui brand mare pe eticheta.
Eu una ma gasesc la mijloc: sunt de acord ca apa termala face bine pielii, insa cand n-am bani ma pot lipsi. In vremuri mai grele am incercat metoda ieftina cu apa minerala in pulverizator, insa e adevarat ca n-am gasit-o atat de calmanta. A trebuit sa iau microbul ca sa inteleg cum sta treaba.
  • Apa termala are un cocktail de minerale pe care fiecare brand il exploateaza pentru anumite efecte (spre ex, La Roche-Posay are seleniu, cu efect antioxidant, Iwostin are acid boric si ioni de calciu pentru o actiune astringenta si anti-inflamatoare). Ideea este ca fiecare are cate un punct forte in compozitie care le diferentiaza una de alta. Ce au in comun? Sunt pt pielea sensibila, usor iritabila, alergica si pretentioasa.

  • Pe langa efectul bun asupra pielii, il poti folosi si dupa aplicarea fdt. Eu nu zic pt fixarea machiajului, ci pentru a-l face mai lejer, mai imperceptibil, dar si pt a-l simti mai usor si natural pe piele.

Acum ce nu-mi convine nici mie: pretul, exact! Da, este un tubulet cu apa, insa daca vrei ce e mai bun pt pielea ta, conteaza mai putin. Dupa cum am recunoscut, sunt o burgheza cand imi permit, si-mi tratez pielea corespunzator. As bea numai apa Evian daca as putea si mi-as trage si conducta direct din izvor ca sa fac baie in ea! Dar am si o parte care indura multe si suporta apa minerala cand nu exista fonduri pt rasfat.

Am incercat sprayuri de la Evian, Ivatherm (la oferta de anul trecut de la Unica), Avene, Iwostin, La Roche-Posay si n-am sesizat mare diferenta intre ele (Evian nu potolea inflamatiile si iritatiile asa bine, insa era ieftina si eu eram multumita; de ceva vreme n-am mai gasit-o nici macar in Carrefour, din pacate). Iar vara o poti folosi dupa sport, in loc de lotiune tonica seara sau pur si simplu pt o mica reimprospatare.

Eu o recomand :)

3 comentarii:

  1. Buna! Daca esti in cautarea unei ape termale mai ieftine, fetele spuneau ca au cumparat una din Carrefour - 500 ml - 21 ron - uite aici detalii: http://kittys-treasurybox.blogspot.com/2010/09/eau-pure-corine-de-farme.html

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi mult, clara :*
    din pacate nu am vazut-o prin carrefour, ca as da iama in ea imediat :( totusi am prins o oferta la la roche-posay, 2sticle a cate 150ml la pret de una..
    sper sa aduca si prin bucuresti, ca in trecut avea si evian si a disparut in mod misterios..

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placera, Irina. Uite, a scris si Lady'sBlush despre ea, si ea e din Bucuresti - spune ca a gasit-o in Cora - http://ladysblush.blogspot.com/2010/07/apa-termala.html

    Eventual o poti intreba unde a gasit-o mai exact...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails