22 august 2010

Deodorant Avene



Demult ma tenta ideea de a folosi un deo Avene...si iata ca l-am gasit la 35lei in Sensiblu (da, stiu..destul de scump pt un deodorant, insa am un pitic pe creier care nu ma mai lasa sa cumpar deo cu saruri de aluminiu si alcool).

Folosisem 4ani Nivea cel cu perle si placut parfumat; subratul mi-era tot timpul uscat si nici vorba de miros urat. De cand am fost la cosmetica si m-am epilat, afland ulterior ca refoloseau ceara, am luat o bacterie incapatanata care nu numai ca nu dispare, insa imi face si probleme cu excesul de transpiratie si un miros neplacut cateodata :-<

Asa am folosit prima oara Vichy, care era inodor(si nu eram 100% linistita de frica izbucnirii vreunui miros, nu sunt frantuzoaica sa-mi placa starea de au naturel!). Nu spun ca a fost prost, insa Avene este mai bun, dupa cum ma asteptam (nu cred sa ma dezamageasca vreodata ceva de la Avene).

Este roll-on, si in privinta am fost sceptica, pt ca urasc sa astept sa se usuce ...plus ca-mi plac stick-urile pudrate. L-am folosit in zile in care caram mobila si n-am mirosit ca un muncitor, desi am transpirat (deh). Cand n-am facut efort, nici transpiratia n-a mai curs ca un rau si n-am mai fost asa complexata.

N-are nici alcool, nici saruri de aluminiu, ci foarte multa apa termala Avene, ceea ce face roll-on-ul sa fie potrivit pt pielea sensibila (l-am folosit si imediat dupa epilare si am fost incantata).
Adaug si faptul ca mirosul este cel tipic cremelor Avene (unul placut) si rezulta noul meu deodorant favorit :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails