22 august 2010

Lotiune de corp ApiPanten


Este o lotiune cu propolis si dexpantenol, ulei de Canula,vitamina E si alatonina. Este destinata in special ingrijirii pielii dupa expunerea la soare, si asa am folosit-o si eu, prin intermediul unei mostre de 7ml care mi-a ajuns pt o aplicare pe tot corpul.

Ce pot sa spun dupa o singura utilizare? Ca e soothing, mult mai soothing decat Capital Soleil de la Vichy despre care am scris mai demult; este posibil ca impresia sa fie influentata de faptul ca apa strandului din Rosiorii de Vede este mai plina de calcar, clor si alti draci decat la mare, iar pielea mea sa fi reactionat mai urat, astfel incat sa fi avut nevoie de multa hidratare, insa, in orice caz, i-a facut foarte bine.

Pentru ce ii dau bulina alba: pt ca eu am o slabiciune pt propolis, miere de albine, laptisor de matca &co. Ingredientele sunt extrem de bine gasite pt o astfel de lotiune, vit E protejeaza pielea de radicalii liberi si stimuleaza productia colagenului, flavonoidele din propolis stimuleaza procesul de regenerare al pielii, iar uleiul de Canula si alatonina ii mentin bariera hidro-lipidica. Asa spune textuletul de pe spatele pliculetului, iar eu sunt incantata.

Exista si in varianta gel, la 50ml, spuma la 125 si lotiune, la 150ml. Aceasta din urma costa sub 25lei.
P.S: sunt produse de Nepentes, firma-umbrela poloneza care produce si Iwostin, pe langa altele.

O voi cumpara? Cu siguranta da, vara viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails