22 august 2010

Neutrogena Comfort Balm crema de corp



Am ramas fara crema de corp si n-am stiut ce sa aleg in marea de produse care-mi fac cu ochiul, asa ca am ales o cutiuta de la Neutrogena. Nu stiu de ce-i tot acord sanse daca brandul nu prea m-a uimit pana acum .
Este un balm intr-adevar, ca textura; este fondanta si intra repede in piele, senzatia de hidratare este indusa (ca la orice alta crema, n-am o piele a corpului pretentioasa si deshidratata, cu atat mai putin sensibila). Mirosul este tipic Neutrogena, putin neplacut pt nasul meu, iar pretul:putin peste 15lei pt 200ml de crema.
Nu pot spune ca am fost dezamagita, insa am ramas neutra. Puteam la fel de bine sa-mi iau un Garnier sau o Nivea, hidrateaza toate cam la fel de bine, difera doar mirosurile.
Nu cred ca-l voi mai cumpara, nu am avut o reactie WOW.
Urmatoarea pe lista este Iwostin Sensitia, care este aproximativ 35lei si e dermocosmetic stuff, deci ma astept sa fiu mai placut impresionata. Sau macar piticul de pe creier sa fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails