3 septembrie 2010

Accesorii pentru machiaj E.L.F


Ma numar si eu printre cele care au incercat aceste produse si sunt multumite. Mi se pare grozava calitatea pentru pretul de 8lei; nu spun ca nu mi-ar placea niste chestii profesionale, insa n-am inca veniturile necesare.
Comanda a venit repede, am primit un produs cadou la 5comandate. Mi-am comandat si cateva "boieli" pentru coloratul fetei, insa astept sa le mai folosesc inainte sa ma exprim. Ele au din start un minus: nu le diferentiaza nimic de ceea ce gasim in piata, made in China (doar genele sunt mai bune dpdv al aspectului, mai ingrijit construite).

Today's highlights are:
  • Pensula pentru aplicarea blushului/bronzerului -Taiata oblic pentru facilitarea alunecarii, nu ia nici putina, nici multa pudra pe ea. Nu naparleste (cum auzisem nemultumirile unora) si se spala frumos.
  • Bureteii pentru aplicarea fdt -in numar de 8, micuti si roz. Au avut un miros neplacut de lapte praf care a disparut dupa prima spalare. Aluneca bine, se inteleg cu fdt si asigura un final mai uniform decat degetele.
  • Gene false cu aspect natural (se cam contrazic, nu?) -nu le-am folosit, pentru ca tubul lipiciului este gol, asa ca trebuie sa caut un altul, eventual nu Super Glue :)) Ele sunt destul de simetrice, subtiri si relativ naturale, asa ca ar trebui sa fiu multumita. Voi posta poza cand voi reusi sa le aplic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails