20 septembrie 2010

And the award goes to...Carmex!


Nu este nicio surpriza faptul ca balsamul Carmex isi mai adauga un fan in lista...l-am cumparat in sfarsit astazi, dupa ce cateva saptamani am citit numai laude despre el prin paginile concetatenelor mele de blogosfera. Stiu, este cam devreme sa trag concluzii, insa m-a impresionat placut...

Balsamul-stick a costat 14lei in Help Net (cred ca sunt distribuitori unici); am refuzat varianta in borcanel pt ca nu mi se pare foarte igienic...plus ca stickul are spf 15!

De azi-dimineata l-am folosit de aprox 5ori si acum, seara, observ uimita ca nu mai am cojite inestetice si nici buze uscate. Bineinteles, puteam folosi si crema de galbenele in acelasi scop, dar baiul la ea este ca n-o pot folosi in timpul zilei; mi se pare prea grasa si se lipeste tot praful Bucurestiului de botul meu, plus ca trebuie aplicata cu degetul d'ohhh :-<

Nu m-a impresionat mirosul, desi am simtit mentolul si faimoasele piscaturi imediat...mirosul imi pare de...petrol! (nu asta o fi petrolatum din compozitie?) Si n-am inteles ce cauta acidul salicilic in compozitia lui, precum si alte nume dubioase...astea or "arde" cojitele.

So...Carmex in 2cuvinte? Imi place la nebunie ;))
Este de departe cea mai buna ingrijire a buzelor dintre toate incercate (Nivea, Labello, Neutrogena etc), exceptand calitatile galbenelelor, pe care nu le subestimez si sunt si naturale :)

7 comentarii:

  1. il am si eu, l`am luat din Cora, la pretul de 10 lei. Am uitat insa de el, in ultimul timp am folosit Alverde cu galbenele :) 5 lei in DM, daca`l vrei in favoarea cremei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajung greu si in Dm, si in Cora, iar in ultimul timp nu numai faptul ca sunt in afara Bucurestiului ma impiedica, ci si timpul... dar mersic pt recomandare, o sa tin minte ;):*

    RăspundețiȘtergere
  3. sa-l folosesti cu placere si chiar sa-ti fie de folos, mai ales ca vine iarna si avem nevoie de asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  4. saru'mana unika :* da, la iarna ma gandeam atunci cand l-am luat, ca atunci am cele mai mari probleme...si stiu ca o sa-mi ajunga multicel ca n-am buze de angelina jolie:))

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac produsele de ingrijire a buzelor,mai ales akm in sezonul rece:D...si eu la fel ca iguanitza folosesc tot strugurel Alverde cu galbenele, sunt multumita de el:D....din nefericire eu nu am Cora in Constanta:-S..dar o sa mai caut si prin alte magazine poate il gasesc pe cel de la Carmex, imi place cum suna ceea ce spui despre el:D...use it with plesure;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Xella, dar help net nu exista in constanta? Acolo l-ai gasi garantat... multumesc de urare:*
    Chiar e eficient, rar laud un produs asa;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails