2 septembrie 2010

Avene Cleanance emulsie matifianta colorata

Desi am pomenit de ea printre primele posturi, la cererea unei don'soare care ar vrea sa o cumpere, ii fac un review mai dezvoltat:
Este o crema din gama Cleanance, special formulata pentru ingrijirea tenului gras, cu probleme si tendinta acneica.; exista si o varianta normala, necolorata,insa ambele vizeaza matifierea tenului (de altfel, titulatura completa este Emulsie colorata seboregulatoare matifianta).
Costa in jur de 50lei (in Sensiblu)si are 40ml.
Mare atentie la data de expirare, eu am luat-o in primavara si acasa am vazut ca expira in decembrie a.c, ceea ce nu e ok, pentru ca eu o folosesc si vara viitoare, dat fiind ca mi-a ramas inca jumatate din ea (folosita aproape zilnic!)

Deci pretul si gramajul nu se contrazic, in sensul ca ajunge destul de mult, pentru ca nu e nevoie de cantitati industriale la aplicari.
Contine extract de castravete, vitamina B6 si gluconat de zinc(cu efect anti-iritant), precum si capsule micro-absorbante. Parfumul este unul usor, putin diferit de cel clasic Avene, si nu contine conservanti...deci este perfect pentru pielea sensibila si alergica, dupa cum ne-a obisnuit Avene.

Ce imi place la ea este faptul ca nuanta (atentie, exista una singura!) se potriveste carnatiei mele, nu da in portocaliu si arata la fel de natural si pe tenul nebronzat, si pe cel atins de soare. Uniformizeaza cumva culoarea pielii fara a-mi acoperi pistruii (dar nici cosurile, din pacate). Pentru ca o folosesc vara, tenul imi multumeste ca-l scutesc de fond de ten macar 3luni pe an.
Adera binisor la piele, insa eu n-o folosesc direct pe piele, ci dupa ce aplic Clean-Ac, pentru ca dimineata, dupa spalare, tenul nu e inca gras, ba chiar cere o usoara hidratare.

Acum partea proasta, dupa cum dicteaza tenul meu: nu prea matifiaza. N-am ce reprosa texturii, pentru ca e oil-free si se simte, lasa tenul usor pudrat si mat, insa dupa cateva ore dispare senzatia. Ma rog, asta tine de mofturile fiecarui ten in parte, iar al meu reactioneaza imediat la poluare, la efort fizic, tutun si diverse mancaruri secretand si mai mult sebum decat in general. Culoarea insa nu se intinde nici la transpiratie, ramanand uniforma.

Daca ar mai trebui sa cumpar in viitorul apropiat, probabil as incerca variante din game inrudite gen Bioderma (care are si spf daca nu ma insel), insa NUMAI dupa ce as incerca o mostra in prealabil. Desi parca am mai multa incredere in Avene decat in suratele ei dermocosmetice...

UPDATE: s-a indurat un beauty adviser sa-mi ofere o mostra de Bioderma Photoderm cu spf 50(cea colorata), dar din 5ml nu mai era decat unul, si ala stors cu greu. Nu stiu ce parere sa-mi fac inca, dar nesimtirea asta de a oferi mostre deja golite e noua pt mine si ma socheaza :|

2 comentarii:

  1. Am incercat-o acum cativa ani, in speranta de a gasi un produs dermato-cosmetic care sa-mi fie de un real ajutor. Ce-as putea spune?
    La fel ca celelalte produse, dispare de pe pielea mea, odata cu sebumul, care iese la suprafata la 5 minute dupa spalare.
    Culoarea e mult prea inchisa, nu stiu la ce s-au gandit producatorii cand au facut-o.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oricum nu e destinata unei acoperiri puternice...si cred ca tenul gras la frantuzoaice inseamna normal, ca vad ca ele sunt multumite la cap. asta :| Sau poate pentru Europa de Est se folosesc alte ingrediente...mie imi place nuanta, chiar o sa fac o poza cu/fara ea si s-o postez...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails