25 septembrie 2010

Balsam de par Botanics


L-am luat cu fabuloasa oferta Sensiblu , a costat 27lei si gramajul este de 250ml.
De felul lui este un balsam ultra-hidratant, ale carui ingrediente principale sunt mierea si proteinele din orez; de altfel toata gama Botanics se lauda cu extracte active din plante, certificate de Kew Royal Botanics Garden. (Intre noi fie vorba, tare as vrea sa vad si eu o gama romaneasca certificata de Gradina Botanica din Bucuresti ;)) ).

Nu prea aveam ce alege din gama Botanics, pt ca nu vreau sa-mi mentin culoarea (nu-mi mai consider parul vopsit), nu am nevoie de un balsam care sa-mi evidentieze culoarea parului (erau pt par blond si castaniu, insa ma speria putin sclipiciul din ele...), asa ca singura varianta a fost asta, speciala pt parul uscat si "zburlit". Come to think about it, de asta am nevoie de la un balsam/masca...

Si ma pot declara multumita acum, la peste 5utilizari. Face ceea ce promite, lasand un par matasos si deloc electrizat, si nicidecum nu-mi ingrasa parul. Am avut problema asta in trecut cu alte balsamuri, chit ca-l aplic de la jumatatea parului inspre varfuri.

Printre ingredientele cu nume chimice am gasit si 2 parabeni, insa spun asta pt informarea voastra, pe mine nu ma deranjeaza cat timp produsul are efect.
Sa mai mentionez ca miroase foarte frumos?

Nu am gasit pana acum un balsam care sa ma lase cu gura cascata, insa de acesta sunt multumita...voi mai incerca inainte sa ma opresc definitiv la el, ca poate-poate am noroc sa incerc si altceva cu nume mai rasunator..gen Keune, Frederic Fekkai, Kerastase...eh dreams, dreams, dreams...
Extra :sora mea este foarte multumita de el, asa se face ca i-am donat deja jumatate din sticla mea ;))

Review-ul pt crema de ochi vine si el zilele viitoare :)

4 comentarii:

  1. Imi place oglinda din spate. :)) Stiu, n-are nicio legatura cu subiectul.
    Nu am folosit pana acum produse Botanics. Poate pe viitor...

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaaaaa...este oglinda de la Ikea despre care toata lumea vorbeste(sau vorbea..nu mai stiu pe care blog al unei gagici pe care o urmaresc).
    Pe mine ma batea gandul de ceva timp sa folosesc Boots si cred ca o sa-mi mai iau de la ei, sunt "draguti"
    (numele tau e Ema sau am eu memoria vraiste?)

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsele de la Botanics (Boots)sunt foarte bune.
    De la ei am folosit un balsam fara clatire Leave in (din pacate nu-l mai au pe piata) mai bun decat produsele similare profesionale.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pt vizita, Ema:)
    si eu am facut ochii mari dupa un balsam leave-in,insa n-am vazut nimic...pacat ca l-au scos...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails