10 septembrie 2010

Blog sale

Azi imi fac curaj si incep blog sale-ul; sper sa aiba succes!
Pana sa-mi incep blogul, am dat pur si simplu o gramada de produse prietenilor, ba mamei sa le dea fetelor de la serviciu...insa acum,pentru ca veniturile mi s-au imputinat drastic, trebuie sa fiu mai...afacerista :P
Si sa nu uit: nu sunt atat de afacerista, asa ca preturile sunt negociabile :)

P.S 2: Multe dintre etichete sunt rupte, dar asta este pentru ca piticii mei de pe creier prefera textul in original si nu descrierile masacrate de traducatorii romani.

P.s 3: La unele produse am si reviewuri, follow the link :)

Crema Vichy Normaderm anti-imperfectiuni (pt cele care folosesc Vichy si le prieste).
Consumata un sfert, expira in ianuarie 2011.
Pret 20ron.

Gel de spalat pe fata Effaclar de la La Roche-Posay (desi e marca cea mai recomandata de dermatologi, mie nu mi-a placut asa tare, asa ca este pt cele care au incredere in gama).
Folosit pe jumatate, expira in nov. 2012.
Cumparat cu 40ron, il vand cu 20.

Balsam Leave-in pentru volum din gama Superstar de la Tigi.
Folosit mai putin de un sfert. Are super-efect pe parul fara probleme (normal).
Expira la 12 luni de la deshidere (mai 2011).
Pret 40 ron.

Spray auto-bronzant Nivea Sun, incercat doar pe antebrat pt a-i vedea culoarea.
Am uitat de el, si cand l-am vazut, deja fusesem la mare; acum mi-e prea lene sa ma mai sprayez ;)) Expira in martie 2011
Pret 15 ron.


Oja Rimmel nuanta Wishing on a star
Luata vara trecuta cu o revista pt 10lei pt mama, care s-a reprofilat pe bej (asta are sclipici).
Nu are inscris termenul de valabilitate.
Pret: 5ron

Baton iluminator e.l.f, nuanta Pink lemonade
L-am cumparat acum 2saptamani cu prima mea comanda e.l.f, insa nu-l folosesc, pt ca e prea roz si nu-mi sta bine cu nuanta (l-am comandat pt sora mea care si-a gasit altceva roz intre timp).
Am bagat doar un deget in el ca sa ma asigur ca e rozzzz ;))
Pret: 5ron


Fond de ten-pudra Accord Parfait, nuanta Honey Glow.
Cumparat pt ca era laudat, uitand ca nu-mi place sa ma boiesc cu pudra (piticu' zice ca-mi incarca tenul, desi nu e adevarat). Folosita pe jumatate, cu ajutorul dragutei de sora'mea.
Expira in februarie 2011.
Pret: 15 ron.


6 comentarii:

  1. buna.gel de la la roche posay il mai ai?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, si abia astept sa scap de el:)
    e-mailul meu e eirene9@yahoo.com, iar nr de tel 0763 718 636; keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  3. Hei! Mai ai produsele postate pe blog?;)) M-ar interesa si pe mine urmatoarele chestii: Spray auto-bronzant Nivea Sun,Pret 15 Ron, Fond de ten-pudra Accord Parfait, nuanta Honey Glow,Pret: 15 ron si Baton iluminator e.l.f, nuanta Pink lemonade,Pret: 5ron. Multumesc:) Numele meu este Ioana.

    RăspundețiȘtergere
  4. dap, le mai am. nu stiu prin ce portfard am pus pudra, though...

    RăspundețiȘtergere
  5. super! tu esti din bucuresti? as vrea spray ul si batonasul ala :)

    RăspundețiȘtergere
  6. da, din Buc. sunt...da-mi mail mai bine, sa discutam acolo:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails