30 septembrie 2010

Crema de ochi Botanics

Va fi un review scurt, pt ca am folosit-o o saptamana, dupa care m-am hotarat sa i-o cedez mamei, dat fiind faptul ca ea are mai multa nevoie decat mine.
Este destinata pielii mature si se numeste Ultimate Lift Eye Gel ;are 15 ml si costa 30lei.

Contine extracte naturale de echinaceea, care ajuta la pastrarea colagenului in piele si...un paraben micut. In rest lista de ingrediente arata bine.
N-a avut ce riduri sa netezeasca in jurul ochilor mei, insa textura gel a fost racoritoare si placuta dimineata. De asemenea va poate ajuta sa scapati de pungile de la ochi, daca aveti asa ceva; eu nefiind posesoarea unora, m-am multumit cu partea de hidratare.
Mama a dat verdictul: foarte buna pt utilizarea zilnica, dimineata (seara ea foloseste crema de ochi antirid de la Aslavital). 
O va mai cumpara? Da, pentru ca nu e mare diferenta de pret fata de Aslavital (aprox 20lei).
scuzati prezenta balsamului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails