4 septembrie 2010

Crema Nutritic de la La Roche-Posay

Vreau sa va impartasesc o chestie care m-a bucurat si care e, bineinteles, legata de creme:
Aseara dupa dus m-am trezit cu o fata uscata cum n-am mai avut-o demult; banuiesc ca am facut un dus prea lung si prea fierbinte *my shame*, altfel nu-mi explic de ce arata ca pamantul din desert.

Am rasfatat-o cu apa termala si cu o masca hranitoare, dar ea nimic; atunci am trecut la artileria grea. Cum in afara de Clean-Ac n-am nimic pentru pielea uscata si care tine, mi-am luat inima in dinti si am incercat un pliculet Nutritic. Vad ca contine biolipide 5% si este destinata tenurilor foarte uscate(si sensibile). Printre ingrediente am intrezarit si un paraben, dar nu-i bai.

Rezultatul azi-dimineata? Pielea mea era ca noua, intinsa fara sa tina,nu se mai descuamase, era vizibil hidratata. O aplic si in dimineata asta ca sa n-am probleme.
Daca pentru mine a mers de minune, imi inchipui ce face pentru pielea extrem de uscata. Incredibil, acord pentru prima oara unui produs La Roche-Posay nota 5 din 5!

Update: pentru ca aseara am adormit imediat,nu am observat textura; intra foarte repede in piele si nu lasa nicio pelicula lipicioasa. Si miroase frumos, spre deosebire de Hydreane legere, care aduce a solutie de omorat gandacii ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails