23 septembrie 2010

Crema pt sani de la Vivanatura

Cand am cautat-o, n-am gasit review-uri, si nici prea multe informatii utile; asa ca sper ca acest review sumar sa ajute!
Am cumparat-o pt ca aveam (si inca am) dureri groaznice de sani cam o saptamana inainte de menstruatie; stiu ca nu e ok, asa ca am incercat sa mai potolesc inconvenientul. Prima oara am cumparat sticlute de ulei de migdale dulci, care au fost super eficiente in masaj, insa cam scumpute (5lei pt 25ml).

Cand intru intr-un plafar imi place sa ma uit pe rafturi muuuuult; asa ajung sa-mi cumpar si lucruri care nu sunt neaparat necesare. Mai vad cate ceva si-mi amintesc ca as avea nevoie si de aia, si de aia...luckily, mi-a atras atentia si crema asta.
In Vivanatura am incredere pt ca este un nume care incearca sa tina departe "chimicalele" de produsele lor, iar de crema impotriva caderii parului am fost placut impresionata; poate o sa revin la ea si sa-i fac, cu ocazia aia si un review pe masura.

Revenind la crema pt gemeni hihi...este buna si chiar o recomand daca va confruntati si voi cu problemele astea. Costa 10lei, are 75ml si se poate folosi si pe decolteu, pana inspre gat (eu una sunt obsedata de ideea ca pielea decolteului se va zbarci cu timpul, asa ca sunt darnica cu hidratarea acolo).
Contine:
  • ulei din germeni de grau, masline si jojoba;
  • anason;
  • fenicul;
  • lemn dulce;
  • marar;
  • schinduf;
  • alte ingrediente (pe tub scrie 98%ingrediente naturale, si n-am vazut niciun ingredient "rau").
Recomandat este ca masajul sa dureze 5min pe fiecare san, dar cine sta atat? Si cu chiul la capitolul asta, tot da roade;ah si intra foarte usor in piele...si miroase preponderent a marar:)
Eu o folosesc aproape in fiecare seara si nu ma mai dor sanii atat de tare.
Plus ca asa am grija de pielea din toata zona pieptului...si este mai comoda crema decat sa amestec eu uleiul de masline cu cel de grau, cu jojoba etc).
Mie aproape mi s-a terminat crema, asa ca o voi cumpara din nou!

(poza voi posta in momentul in care voi pune mana pe aparat...adica sapt viitoare)

3 comentarii:

  1. Cand ai zis ca miroase a marar m-am lecuit de tot. Eu urasc mararul :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Clarra, mararul face aproape toata treaba, e recunoscut efectul lui:P
    Eu sunt destul de neutra, nu-mi displace, dar nici nu ma omor de placere...vad ca tu ai un nas foarte pretentios:))
    In cazul asta te-ai intelege cu uleiul de migdale dulci, si banuiesc ca nu ti-a scapat :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails