19 septembrie 2010

Despre demachiante sau Nu intotdeauna ce este mai scump este si mai bun...

Justific titlul lung prin faptul ca ar fi fost si mai lung daca as fi numit cele doua produse de comparat,ambele demachiante cremoase, anume cel cu laptisor de matca Doina si cel 2 in 1 de la Ivatherm.
Folosesc demachiant-crema numai atunci cand trebuie sa dau jos "tencuiala", which means fond de ten, corector, pudra, blush...toata "mizeria" pe care un simplu spalat cu gel n-ar scoate-o de pe fata mea.
Ceea ce mai inseamna ca-l folosesc doar toamna si iarna, adaugand un plus de hidratare ritualului de demachiere, care decurge astfel: se intinde un strat de demachiant si se maseaza delicat, dupa care se sterge cu discheta ori cu buretelul reutilizabil, apoi se spala bine fata cu gel special pt ten, dupa care -depinzand de cum se simte pielea- fasai niste apa termala sau sterg cu o discheta imbibata in lotiune tonica.

Doina si Apiderminul mi-au umplut ,olfactiv vorbind, copilaria, pentru ca eram nedezlipita de mama atunci cand le folosea. De asemenea, vazand cat de bine se mentine mama la 56ani, tind sa am incredere in aceste doua produse-minune de pe piata romaneasca.
Laptele Doina exista in 2variante, dupa cum stiti, probabil: cel alb si cel roz. De alb am oroare pentru ca e putin mai gras si l-am folosit toata copilaria pe post de crema de corp, cand era nevoie.
Insa emulsia cu laptisor de matca (se numeste Doina Super) are o textura mai usoara si miroase muuuuult mai bine...plus ca este roz :) Nu i-am reprosat niciodata nimic, cu atat mai mult ca o gasesc la pretul de 4lei pt 125ml care-si fac treaba laudabil.

Laptele demachiant de la Ivatherm, pe de alta parte, nu m-a satisfacut; l-am cumparat cu o revista pentru numai 10lei, sperand sa fie la fel de bun ca si lotiunea micelara. Insa n-a fost sa fie, iar de fiecare data cand am mai vrut sa-i acord o sansa mi-a lasat fata rosie si cu o senzatie neplacuta de piele care strange. Sa nu mai spun ca si ochii mi i-a lasat la fel de iritati...Cu siguranta nu l-as cumpara la pret intreg, iar varianta aceasta i-am pasat-o sorei mele, al carei ten normal nu obiecteaza la nimic.

Asadar din lupta celor doua nume romanesti, Doina cu laptisor de matca castiga simpatia mea si nota maxima la toate punctele:
  • raport incredibil calitate-pret-cantitate;
  • textura;Listă cu marcatori
  • miros;
  • efect.
Ati folosit Doina? Ce alte demachiante v-au multumit/ nemultumit?

11 comentarii:

  1. si eu am folosit Doina si inca il mai folosesc cand vreau sa merg la sigur. Adica daca am ramas fara demachiant si nu mai am chef de experimente, cu siguranta incerc o Doina. :P , dar asta bineinteles numai in sezonul rece. Este "prea grea" pentru tenul meu in rest.

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant. si eu mi-am cumparat revista cu ivatherm si mie mi-a placut demachiantul...tenul meu sensibil radia "de fericire". In ochi am avut o senzatie de mentolat, dar culmea nu era deranjanta ci chiar foarte relaxanta. Doina nu l-am folosit pentru ca niciodata nu mi-a priit nimic de la Farmec (din cate stiu eu si doina e tot a Farmecului, iar cel mai nemultumitor demachiant pentru mine a fost Bioten cu miere si galbenele, pentru ten sensibil (mine begs to differ!) Ochii ma usturau de numa si intotdeauna mi se inroseau de parca as fi plans cu zilele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu in general nu am incredere in produse 2 in 1 sau 3 in 1. Cat despre laptele demachiant Doina, chiar e bunicel, l-am avut de cateva ori. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am luat si eu revista cu demachiantul Ivatherm. L-am folosit aseara si azi dimineata m-am trezit cu niste brobonele micute pe frunte :|. M-am cam intristat, pentru ca in general nu m-au dezamagit produsele de la Ivatherm. Mai incerc o data in seara asta si daca face la fel, il dau.

    Am folosit Doina crema si mie se pare cea mai buna. Am avut intr-un timp calcaiele uscate si orice incercam nu dadea niciun rezultat. Cand m-am dat cu Doina, a 2a zi le aveam fine ca de bebelus :x.

    Doamne cat am scris :)). Sper ca nu te-am plictisit. Te adaug si la blogroll :d.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie demachiantul de la Ivatherm imi prieste...
    Unul care mi-a cam iritat ochii in trecut era Garnier verzuliu si cum nu prea stiam eu ce si cum, ziceam ca e vina mea, ca mi-am dat in ochi, nu ca ar fi trebuit sa fie suficient de delicat cat sa nu dea astfel de reactii...

    RăspundețiȘtergere
  6. @miss c: nu m-ai plictisit, nu observi ca si eu am tendinta sa scriu mult?:)) multumesc de vizita si de onoarea de a fi in blogrollul tau :P
    Vad ca Doina are succes, de 10ani ma intreb cum de nu dispare din rafuri ;))

    @sadie: la partea cu ochii ma inteleg cel mai bine cu lotiunea micelara de la Vichy si Ivatherm. Dovada ca nu cotez prost firma, ci doar un produs...poate cand l-am luat a stat prea mult in soare si s-a prostit...eu stiu :-??

    RăspundețiȘtergere
  7. Lotiunea micelara Ivatherm am folosit-o si eu, si ea mi se pare buna, numai ca trebuie sa insist cam mult la rimel...

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, Irina!

    Si eu ador lotiunile micelare, pentru tenul meu gras, cu tendinte acneice, sunt inventia secolului :D Voiam sa te intreb la care anume lotiune de la Vichy te referi in ultimul comentariu, as vrea s-o incerc si eu. Imi place sa alternez marcile (pana acum am avut La Roche Posay, Bioderma si Ivatherm).

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici eu nu sunt multumita de Ivatherm, ma ustura ochii ingrozitor de la el - de la nici un alt demachiant nu m-au mai usturat ochii atat de rau. In plus, mi se pare ca nici nu curata machiajul grozav. Eu am tenul normal spre uscat si mi-l usuca si mai tare acest demachiant.

    Doina nu-mi place pentru ca nu mi se pare suficient de hidratanta. Mie imi place Biotenul si mai nou, demachiantul bifazic de la Balea.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mada: este lotiunea micelara cu polifenoli de trandafir din gama Purete Thermale de la Vichy. Din pacate tenul meu foarte pretentios (a se citi usor iritabil) si nu indraznesc sa pun discheta si pe fata, ci doar pe ochi, la demachiere.
    Acum ma tenteaza cea de la Bioderma pt toata fata, pt ca atunci cand ma duc la prietenul meu, la Rosiori, mi-e groaza sa ma spal cu apa de acolo...miroase foarte urat si e mereu maro :|
    Asa ca se prevede o lotiune micelara in viata tenului meu pt ocazii din astea;))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Clarra: Biotenul m-a dezamagit si el, spre surprinderea mea...insa mie Doina imi prieste de minune, pt ca n-am nevoie de multa hidratare; atunci cand isi mai revine din mixt, tenul meu e normal cu zona T putintel uscata...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails