24 septembrie 2010

Express Beauty-Masca cu argila verde Apivita

Cred ca incepe sa se contureze o noua gama favorita in repertoriul meu; sunt la a 3a folosire a mastii si imi place tare de tot ceea ce face. Spuneam mai demult ca o sa raman fidela la cap. Masti pudrei pulbere de la Aslavital, insa am vrut sa incerc si argila verde(si in curand mi-o cumpar si pe cea roz).

Costa 14lei si are 2pliculete a cate 8ml; de aceea prevad ca un pliculet ajunge cat pentru aprox. 5aplicari (pe zona T si pometi, pt ca obrajii sunt normali, chiar putin uscati).
Imi place pentru ca miroase foarte frumos (si slabiciunea asta ma termina), pielea nu ramane uscata dupa ce curat masca, cum se intampla la argila clasica si absoarbe sebumul (ce a mai ramas din el, vad ca tenul mi s-a normalizat gratie anticonceptionalelor). Fata ramane curata si cosurile nu mai apar in colonie pe fata mea. Again, 99%din cauza hormonala...e pt prima oara inainte de un ciclu menstrual cand fata mea arata excelent si nu ma tradeaza niciun cos!

Anyway, ma declar fan Apivita de pe-acum, si abia astept sa mai incerc produsele lor (mai aveau niste mini-servetele demachiante tentante, la 3lei, foarte utile pt calatorii si banuiesc ca si blande si multe sortimente de masti din care sa tot aleg ).
Pretul nu mi se pare exagerat pt 10aplicari, insa ce-mi displace puuuutintel (trebuia sa fiu nemultumita de ceva, nu?) este lista lunga de ingrediente...credeam ca daca sunt cosmetice organice folosesc putine chestii, si bune; insa vad si nume mai chimice, ce-i drept nimic cu "paraben" in coada.

Printre ce am reusit sa deslusesc, contine, pe langa argila verde:
  • ulei de floarea-soarelui, proteine din grau si ulei de ricin hidrogenat;
  • aloe, musetel, sapunarita (efect cicatrizant) si extract de lavanda;
  • glicerina;
  • extract de propolis;
  • pantenol si vitamina E(tocoferol);
  • apa de ceai verde(exista?!).
As cumpara-o din nou? Probabil, dupa ce ma rasfat si cu celelalte sortimente!

P.s: dupa modelul "cere si ti se va da", am insistat sa cunosc gama si sa incerc si altele de la ei, avand in vedere ca samponul pt par gras m-a surprins placut. Asa ca beauty adviserul a fost dragut si mi-a mai dat o crema pt ten normal/uscat si un sampon pt utilizare frecventa. Crema e deja terminata, iar dupa 2utilizari pot spune ca-mi place la nebunie, miroase a miere si hidrateaza foarte bine(exact ce am eu nevoie in ultimul timp), iar samponul i l-am dat sora-mii,pt ca ea are parul normal; ea zice ca nu vede diferenta intre H&S si asta decat la cap. miros :-??

Crema mi-a placut atat demult incat as fi fost dispusa sa mi-o cumpar pt iarna...insa cum costa peste 70lei, astept o reducere...
And btw, ce era in sertarul cu mostre de la Apivita...daca s-ar fi echivalat in mancare, ar fi fost de-ajuns cat sa hraneasca un sat african ;))
Dovada ca exista si mostre pt muritorii de rand, si trebuie insistat, pt ca altfel, de ex, eu n-as fi gasit samponul ala care sa mi se potriveasca si n-as fi dat in vecii vecilor 45lei, doar pt un risc ...

5 comentarii:

  1. si mie mi-a placut grozav de mult crema,am primit-o cadou de la surioara mea si paarca imi pare rau sa o folosesc ca sa nu se termine atat de repede:))-atat de"indragostita"sunt de ea:X:X:Xkissssses

    RăspundețiȘtergere
  2. yey uite ca ne strangem si noi, fanii Apivita :P (suntem 3 si cu Not Beautiful Enough)
    daca n-ar fi atat de scumpa (corectez, nu 70, ci 120lei), mi-as lua-o si eu, ca tare mi-a placut...:-<
    Cred ca tu, Ralu, nici n-ai nevoie de o crema , cred ca ti-am mai spus, dar mereu imi lasi impresia asta... ca-ti iese pofta de viata si fericirea prin pori ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am incercat circa cinci creme de la ei in format de mostra.
    Acea apa de ceai verde vrea sa spuna de fapt ca apa a fost inlocuita cu infuzie de ceai verde ceea ce este foarte tare!
    Si la sampon apa e inlocuita cu infuzie de rozmarin.
    De asemenea faptul ca are o lista lunga de ingrediente nu trebuie sa te sperie pentru ca citind de fapt acele ingrediente 89 la suta dintre ele sunt naturale. De fapt are multe principii active
    Viziteaza linkul:
    http://www.apivita.com/face/express-masks/deep-cleansing-mask.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Ruxi(e prea lung Not beautiful enough:P), as mai incerca niste creme de la ei, pt ca azi chiar m-am gandit serios sa-mi arunc banii pe una..
    Nu m-a batut gandul sa vizitez si site-ul, dar uite ca asa am aflat mai multe, mersic pt link &ponturi :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. I love your blog lovely! x

    www.madeupbyhannah.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails