19 septembrie 2010

Eyeliner Sephora


Dupa cum ar fi trebuit sa ma prezint from the beginning, i'm a jeans&converse girl. Da, exact asta e formula; nu ma dau in vant dupa machiajul sofisticat, cu 'nspe mii de culori care de care mai blenduite si mai cu sclipici. Filosofia mea personala de frumusete e ca machiajul nu inseamna culori aruncate pe fata, ci ceva discret care sa-ti avantajeze atuurile si sa mascheze defectele. Ceea ce nu inseamna neaparat ca dau cu piciorul unui machiaj colorat...doar ca nu-l prefer zilnic, ci mai degraba ca o gaura in zidul monotoniei make-up-ului.

Dupa atata vorbarie, sa va spun de ce dau 5stele din 5 eyelinerului Sephora: pentru ca am mai incercat eu sa ma fac catwoman cu codite negre la ochi si niciodata nu-mi iesea. Initial am crezut ca sunt eu tuta si nu stiu, insa am dat din intamplare intr-un Sephora peste acesta, si de-atunci imi ies linii subtile, care stau cate o zi intreaga pe pleoapa fara sa se stearga/intinda etc.
Singura problema e ca nu-mi ies perfect simetrice coditele, dar sa ne amintim ca nu exista
simetrie perfecta ;))

L-am cumparat de Craciunul trecut si a costat in jur de 30lei (cred!). Imi place pensula pentru ca are perii fini si subtiiiiiiiiiri, exact cum cautam, si nu un manunchi fix si rigid (vezi L'Oreal Super Liner Carbon Gloss) care face liniile cat de groase vrea pensula lui ;))

Il recomand cu caldura, pacat ca pentru a-l achizitiona trebuie sa trecem de scarba pe care o avem toate fata de personalul Sephora :|

3 comentarii:

  1. Eu nu ma descurc cu eyeliner-urile care au pensula. Sunt imposibile pentru mine. Traiasca cele tip carioca!! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut si eu unul tip carioca de la oriflame, dar mi s-a uscat imediat (si n-am mai putut sa mai "reinviez" lichidul) Ce e nasol la ele e ca nu poti sa dozezi tusul din interior; asta a fost singurul cu care m-am descurcat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, azi am descoperit blogul tau si il citesc din scoarta in scoarta.:) adica de vre-o saptamana ma tot plim pe blogurile din lumea beauty-ului si am trecut de la agonie la extaz. Eu nu sunt o converse girl, sunt mai degraba o "toc" girl :), daca exista...:P oricum, am fost socata sa vad cat de multa lume prefera machiajul curcubeu, culori peste culori, linii perfecte...nu inteleg atunci care e ideea? esti prima pe a carui blog citesc exact ce gandesc, un machiaj trebuie sa evidentieze calitatile tale fizice nu calitatile tale de pictor. Ma bucur ca cineva mai gandeste ca mine...:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails