15 septembrie 2010

Help!

Pentru ca in curand mi se termina Cleanance K-ul (care nu e un tratament profi oricum), si pentru ca nicio farmacista in toate mintile nu-mi va oferi vreo mostra spre testare (doar suntem in Romania) , vreau sa va cer ajutorul: ce sa aleg pentru un tratament de curatare a urmelor lasate de acnee? Puncte negre, relief al pielii neregulat etc?

Lysalpha Cicapeel de la SVR Laboratoires sau Acnomega 200 de la Exfoliac(Merck)?
Teoretic, primul suna bine, insa nici celalalt nu se lasa mai prejos...

Daca a incercat vreuna din voi, as fi mai mult decat recunoscatoare pentru sugestii si sfaturi...

6 comentarii:

  1. uite aici review despre crema de la Herbagen cu melc stors (joke:)) ) -> http://adyna09.blogspot.com/2010/09/guest-review-crema-cu-exact-din-melc.html

    si daca te uiti, vei vedea ca melcii au unele efecte miraculoase pentru tenul nostru :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi iguanitzo:*,dar decat sa dau 40lei mai bine-mi storc un melc pe fata=))

    nu, serios...nu prea mi-au placut parerile despre crema...tot intre astea doua vreau sa ma decid...

    RăspundețiȘtergere
  3. dai 40 de lei si iti faci un bine. Eu merg pe principiul mai bine dai un ban pentru un produs, decat sa dai mai putini pentru mai multe produse proaste..

    si daca nu ti`a placut ce ai citit despre herbagen uite aici : documentatie intreaga despre melci :D http://www.elicina.ro/ ( se gaseste la DM)

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt in stare sa dau si peste 50lei pe o crema, nu banii erau problema..

    RăspundețiȘtergere
  5. eu as zice ca prima....sau am mai auzit de o crema pentru urme, semne de acnee sau orice alte pb de genu...se cheama Cicabio de la Bioderma..akm depinde ce fel de semne ai tu

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai putea incera si DUCRAY ADERMA EPITHELIALE A.H. CREMA REPARATOARE, e indicat pentru cicatricile lasate de acnee.
    Mie mi l-a recomandat o farmacista cand am fost in vizita prin Franta cautand o crema pentru cicatrici. Am fost uimita sa descopar ca exista si in Romania.
    De celelalte doua n-am auzit pana acum, din pacate.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails