18 septembrie 2010

Indreptarea parului si Phyto


Weekendul trecut mi-am indreptat parul, asa, de rasfat (oricum firul meu este drept, asa ca placa nu face decat sa-l lungeasca cu 1cm).

In cutiuta cu bunatati phyto aveam si un sampon Phytobrush, asa ca l-am incercat (am fost cam zgarcita la aplicare si m-am invatat minte acum). Mirosul este superb, textura-putin apoasa. Dupa ce l-am lasat sa se usuce natural, am trecut la operatiunea propriu-zisa de indreptare; apoi am citit mai bine despre Phytodefrisant si l-am aplicat si pe el, fara zgarcenie de data asta.

Am constatat cu placere ca varfurile nu mai stateau matura...balsamul le-a "lipit" bine, si au ramas asa 3zile, pana m-am spalat (Ii aduc un plus si la capitolul hidratare).
Niciun sampon de la ei nu mi-a ingrasat parul, cu toate ca am folosit chestii care nu erau specifice parului gras. Nu cred ca mai am nevoie de dovezi ca sa ma asigur ca parul meu iubeste Phyto :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails