3 septembrie 2010

L'Occitane Fleurs de Cerisier

Este vorba, mai exact, de 2 produse din aceeasi gama: lotiunea de corp si crema de maini; prima are 75ml, a doua 30ml. Le-am luat pe ambele cu oferte din reviste (crema de maini e din luna septembrie la CSID), la preturi fair trade.
Din plimbarile mele internaute pe site-uri straine -vezi site-ul englezesc L'Occitane- am aflat ca sunt travel sizes de fapt (motivatia pretului).

Ce imi place la ele? Avand in vedere ca n-am nimic de reprosat, imi place totul. Crema de corp contine particule stralucitoare, dar nu sclipiciul acela groaznic si grosier, ci particule fine si aproape imperceptibile care infrumuseteaza pielea.
Am folosit-o in aceasta primavara, cand am renuntat la dresuri si mi-am scos pielea la aer. Sunt multumita de ea pentru ca hidrateaza cu bun-simt si pentru ca miroase superb -argumentul major.

Acelasi miros il are si crema de maini, si persista cateva ore pe maini, ceea ce ma incanta. Bifez buna hidratare si la ea; n-are sclipici, nici n-ar avea nevoie.

All in all, imi place mirosul, eficienta, ambalajul si pretul. Si cu asta ma apropii tot mai mult de L'Occitane, o gama din care vreau sa-mi permit sa cumpar mai multe in viitor.

12 comentarii:

  1. L'Occitane mi se pare ca e un brand scumpisor, tinand cont de ingredientele folosite. Da, au un marketing pe cinste, dar totusi... La banii astia prefer ceva bio.

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte scump, nu scumpisor...si sa stii ca incearca pe cat posibil sa evite ingredientele nefaste.
    Am incercat cateva produse si mi-au placut enorm; si cand se intampla asta, fac risipa de bani;))
    Cu produsele bio n-a inceput inca nebunia in ograda mea, dar presimt ca nu mai e mult :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina, nu stiu cat incearca sa evite ingredientele nefaste, ca eu tot am gasit parabeni in produsele lor. Am zis "scumpisor" pentru ca au totusi culturi organice de plante, deci sunt mai rasariti...
    Eu folosesc si produse bio si sunt multumita de ele - incearca unturile de cacao, shea, sapunurile naturale... ai sa vezi diferenta intre ele si produsele din comert ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. De un an tot vreau sa incerc sapunurile Galador, dar nu le-am mai gasit in plafare si sa dau 1milion pe o comanda de 5sapunuri mi se pare un pic cam exagerat, desi sunt convinsa ca sunt niste minuni. In ceea ce priveste unturile de corp...am o piele normala si n-am nevoie de atat de multa hidratare...am impresia ca ar fi mult prea grase pt pielea mea

    (e plafare sau plafaruri? Intreaba o studenta la Litere care stie ca neutrul in lb romana e ucigator:))))

    RăspundețiȘtergere
  5. E "magazinele Plafar" - iti raspunde un inginer care stie sa o ia pe ocolite :P

    Poti comanda sapunuri Galador din mai multe magazine online, fara o suma minima impusa - uite, de exemplu aici te ajunge 8 ron transportul prin posta: http://www.organic-life.ro/Corp/Sapunuri

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu crema mica de la CSID, insa mie mi se pare ca la prima spalare pe maini dispare si mirosul, si hidratarea. Pacat, ca mirosul e foarte fain.
    Cat despre sapunuri, eu iti pot recomanda sapunurile Jovis , am si un post pe drum despre unul dintre ele. Sunt 9 lei si ai de unde alege. Eu o sa-mi iau, odata cu sapunul pe care il laud, si un balsam de buze.

    RăspundețiȘtergere
  7. Off topic: multumesc ca m-ai adaugat, nu m-am regasit insa...
    Te-am adaugat si eu la mine, nu prea m-am prins ce si cum intai, dar acum esti.

    RăspundețiȘtergere
  8. te-am adaugat la "urmariti", m-am luat cu altceva si n-am mai umblat la setari in blogroll. se remediaza acusica:D

    RăspundețiȘtergere
  9. si cel mai important, raspunsul on-topic: mi se pare normal sa se duca la spalare...orice crema face la fel...la sapunurile naturiste mai am sa ma documentez si sa ma decis, dar astept reviewul tau pt Jovis :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Irina, eu am testat Galador si Manufactura Lorelai - gasesti review-uri la mine pe blog, daca vrei sa-ti faci o parere despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am facut un review deja, pentru sapunul Purifier. Pe masura ce mai folosesc o sa mai povestesc despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. l-am vazut, sadie, si ma tenteaza...acum imi musc buza pt ca ma atrage si coal soap de la lush, si ei au produse extraordinare...dar intr-un final cred ca raman la vesnicul meu gel de spalare de la avene, sunt la al 2lea tub si sunt din ce in ce mai multumita de el...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails