18 septembrie 2010

L'Occitane sau rasfatul impins la extrem


Va vorbeam saptamanile trecute despre faptul ca imi place gama Fleur de Cerisier de la L'Occitane; ei bine, ieri n-am mai putut rezista tentatiei si am strecurat printre alte produse cumparate, si un parfum solid din aceeasi gama.

El a fost 30lei, si mai aveau unul intr-un tubulet ce se aplica cu pensula, dar era mult prea apos si mi se parea ca miroase urat, diferit de cum ar trebui (si mai costa si 60lei).
Cutiuta asta are 10ml si se va consuma foarte greu...spun asta pt ca inca mai am un specimen cu ceai verde pe care l-am folosit intens si totusi nu pare ca as fi bagat degetele in el (pe asta-l luasem cu o revista acum vreo 2ani, cu 10lei).

Plusul e ca miroase foarte puternic si complementeaza foarte placut lotiunea de corp si crema de maini. Unde mai pui ca e micut si-l poti lua fara probleme dupa tine; si are si un ambalaj dragut.
Minusul este ca trebuie sa-l aplici cu degetul, asa ca trebuie sa te speli pe maini neaparat inainte de asta; de asemenea, nu poti aplica prea mult pt ca ar arata ca o pata de grasime.

Overall, uitand de pretul nejustificat, chiar il iubesc si ador gama Fleurs de cerisier, pe care o voi folosi vara cu preponderenta (nu stiu daca este o ciudatenie de-a mea, insa vara nu suport parfumul pe piele:| )

2 comentarii:

  1. aaaa mi-ai readus aminte :) nici eu nu rezist in fata produselor L'occitane - am ambele variante de parfum - mi s-au parut ingenioase - cea cu pensula e mai racoritoare si are avantajul ca nu e nevoie sa te speli pe maini, iar cel solid e durabil :) si ambele rezista foarte bine!
    Gama pentru corp cu lapte de migdale ai incercat-o - eu ador crema pentru fermitate - am gasit-o la oferta si i-am facut-o cadou mamei si de fiecare data cand o vizitez o mai folosesc. Si uleiul de baie din aceeasi gama e super-are un miros care dureaza foarte mult dupa si e foarte hidratant :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mie nu mi-a placut deloc varianta de parfum cu pensula...iar eu ma spal pe maini inainte sa ma manjesc cu parfum (piticii mei nu vor sa imprastii murdaria), dupa n-am nicio problema, ori frec mainile intre ele ca sa rezulte o mini-crema de maini, ori imi mai "lipesc" varfurile, ca sa miroasa frumos ;))
    N-am mirosit varianta cu lapte de migdale si nici nu vreau, ca devin dependenta :))

    Fleurs de cerisier mi se pare asa de...primavaratic si delicat, dar in acelasi timp puternic...ahhh i so love it :X

    erau o gramada de oferte la L'Occitane, multe produse la jumatate de pret, dar nu mi-am permis mai mult...apropo, ai incercat, par hasard, fulgii aia exfolianti din gama pt ten mixt, cu orez?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails