3 septembrie 2010

Moa

Alt magazin de accesorii, de data aceasta frantuzesc. Site-ul lor nu este niciodata la zi, asa ca mult mai updatat este magazinul din Carrefour Orhideea (probabil ca exista si in Baneasa).

De la ei am aproape toata colectia de genti si de incaltaminte. Imi place faptul ca au un design simplu si curat, gasesc chestii pe gustul meu, ceea ce nu mi se intampla prea des (probabil ca daca am avea H&M sau New Look sau mai stiu eu ce nume exotice prin Romania as zice altfel).

Preturile sunt destul de convenabile, iar la reduceri sunt un chilipir (tin minte ca vara trecuta mi-am luat o pereche de sandale ortopedice cu barete tip gladiator la 50lei si le mai am si acum, unde mai pun ca arata superb pe picior). Au o varietate mare de produse, asa ca ceva trebuie sa te atraga- au produse de marochinarie, accesorii, bijuterii si multe alte chestii micute si dragute.

Minusul vine de la faptul ca sunt fabricate in China, ceea ce nu inseamna intotdeauna o calitate nemaipomenita. Subliniez "nu intotdeauna", depinde de noroc.
De exemplu, am avut o pereche de cizmulite din piele intoarsa ecologica ale carei talpi s-au ros pur si simplu dupa cateva luni de purtare. S-au ros si au scazut pana la nivelul pamantului; noroc cu cizmarii, mi-au refacut talpa dintr-un material identic, dar mai rezistent, pentru numai 10lei. Asa ca in final tot a meritat, pentru ca cizmulitele arata superb! La unele genti mi s-a descusut tesatura interioara in zona buzunarelelor, dar n-a fost mare tragedie, pentru ca s-a putut coase.

Cu toate astea, continui sa cumpar de la ei pentru ca imi plac prea mult modelele. Gentile nu se compara cu cele de la Accesorize, care sunt (mai toate) patratoase si rigide...si nici urma de genti de vara si in general de preturi decente.
Iar dna Udrea ar trebui sa afle ca Romania nu este "the land of choices", motiv pentru care, desi tanjesc la alte nume, raman la cele care au aterizat din greseala pe-aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails