19 septembrie 2010

Parul meu joaca leapsa cu mine :)

N-am fost tag-uita in mod direct de nimeni, ci am vazut in postul mai multor fete ca dau mai departe tuturor...iar mie imi place sa vorbesc mult si prost ;)) mai ales cand vine vorba de beauty...asa ca here it goes

1. Ce tip de par ai?
Subtire si moale, gras la radacini; de aceea si cel mai mare dusman al meu: lipsa de volum.

2. Care este lungimea actuala a parului tau?
Trece lejer de umeri...mai are putin pana la jumatatea spatelui.

3. Cat de des iti tunzi parul?
Pai cam de doua ori pe an…am varfurile rezistente.

4. Care au fost extremele legate de lungime pe care le-ai experimentat? Ai mai reveni la una dintre ele?
Am fost tunsa in stil “bros” pana la 10ani,si, pentru ca imi placea cum imi statea, am repetat faza la 18ani; s-au trezit colegii mei de liceu intr-o dimineata cu mine tunsa scuuuurt, asta dupa ani intregi de par cu lungime cel putin pana la umeri…a fost un soc total ;)) Si cu siguranta o sa mai revin la tunsoarea asta, mai scap de o grija cu parul...plus ca-l regenerez.

5. Iti vopsesti parul? Cat de des? Acasa sau la coafor?
L-am vopsit de la 16ani pana anul asta(deci timp de 4ani)…in diverse culori (si numai acasa). Il vopseam la 2-3luni, insa acum m-am lasat de sport…vreau sa-mi mai vad si eu nuanta mea de castaniu natural!

6. Ce culoare ai si ce culoare iti doresti sa aiba parul tau?
E un castaniu-saten inchis…si mi-ar placea vara sa am cateva suvite mai deschise care sa-mi inacadreze frumos fata.

7. Ai avut vreun experiment nereusit legat de vopsirea parului?
Da; m-am vopsit bruneta cand m-am tuns baieteste la 18ani, iar apoi mi se facuse dor de roscatul-auriu superb pe care-l avusesem pe parul lung. Cand am pus roscat peste negru nu mi-au iesit decat radacinile rosii ca focul…nu stiu ce-a fost in capul meu
)

8. Care au fost extremele legate de culoarea parului? Ai mai reveni la vreuna dintre ele?
Am fost blonda cand eram mica (mi se deschidea de la clorul din piscina combinat cu soarele) si roscata (toata gama de roscat) in adolescenta-mi zbuciumata. As reveni la roscat, dar necesita prea multa ingrijire..

9. Ce vopsea de par folosesti acum? Care a fost cea mai buna si cea mai proasta vopsea folosita? Toate vopselele m-au multumit… roscatul mi-l faceam cu Garnier Color Naturals; recent mi-am inchis nuanta in castaniu cu o vopsea 3Chênes si am fost super-multumita, si mi-am facut niste suvite blond-aluna cu ce foloseste mama :Vitality’s si ei ii acopera toate firele albe, ceea ce chestii de genul L’Oreal nu reusesc.

10. La ce varsta ti-ai vopsit parul prima data?

La 16ani.

11. Cat de des iti speli parul?
De 2ori pe saptamana; o data ar fi prea rar, parul fiind gras, iar stilistul mi-a interzis spalatul frecvent, pentru ca scalpul ar reactiona si s-ar ingrasa si mai repede.De 2ori e perfect, pentru ca a 3a zi cand se ingrasa il prind cumva si scap de napasta.

12. Ce produse folosesti la fiecare spalare?
Sampon si balsam/ masca (fie aplicata in baie, fie leave-in) sau sampon si la clatire ceai de urzica/ brusture/ nuc.

13. Ce sampon folosesti acum? Care este cel mai bun si cel mai prost sampon folosit vreodata?
Cel mai prost…head&shoulders; cel mai bun- PhytoCédrat la concurenta cu cel pt par gras de la Apivita.

14. Ce balsam folosesti acum? Care este cel mai bun si cel mai prost balsam folosit vreodata?
N-am avut niciodata efectul WOW de la un balsam…asa ca sunt toate la fel pt mine, conteaza sa descurce parul. Acum folosesc unul de la Boots, din gama Botanics

15. Ce masca folosesti acum? Care este cea mai buna si cea mai proasta masca folosita vreodata?
Idem balsamuri…dar sunt multumita de cele de la Wella (Lifetex pt par vopsit si Power mask, care mi se pare ca chiar face ceva)

16. Folosesti un tratament pentru par?
Naturiste, dupa retetele de la bunica mea. Sau cel de la Vivanatura; am mai scris pe blog despre asta

17. Folosesti masti de par home made sau alte leacuri "babesti"?
Da, si am incredere in ele.

18. Ce produse de styling folosesti in mod curent?
Le cam evit…imi las parul sa se aseze natural.

19. Ce instrumente de coafat folosesti in mod curent?
Placa si ondulatorul, dar foarte rar; din cand in cand folosesc si foehnul, dar nu cu mare drag, stiind cat rau face.

20. Cum iti porti parul de obicei?
In ultimul timp il prind in coada, nu-l mai suport atingandu-mi fata.

21. Care este coafura ta preferata pentru ocazii?
Mai incerc sa-l ondulez in bucle lejere...

22. Care este coafura pe care ai purta-o sau ai purtat-o in ziua nuntii?

Probabil tot un coc cuminte...as compensa tinuta, pt ca vreau o rochie de mireasa scurta, gen gagica din November rain al Guns’n’roses-ilor.

23. Exista o personalitate al carei par il admiri?Te-ai inspirat de la vreo personalitate in stilul actual?

Kristen Stewart avea un par misto inainte sa se tunda si sa se faca bruneta/ mai nou blonda, it matched her style. Dar n-as avea cum sa ma inspir, pt ca parul meu este altfel si oricat m-as chinui sa-l transform, nu rezista mult (vezi buclele frumos aranjate care se pleostesc in max 5ore) p.s: scrisesem "pleosteste" pt ca am mai schimbat exprimarea si nu verif
ic intotdeauna acordul :))

24. Care este cel mai important lucru pe care il faci pentru ca parul tau sa arate bine?
Am grija cum il periez ca sa nu-l agresez si sa mi-l rup.

25. Care este cel mai bun sfat pe care il poti da cuiva despre par?
Sa nu-l lase lung cand are varfurile despicate pt ca arata oribil, sa-l hraneasca si pe el cu vitamine si sa nu-l tortureze prea des cu placa si restul instrumentelor calde care-l degradeaza.



2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails