18 septembrie 2010

Piele purifiata cu Yves Rocher


M-a mancat buzunarul sa-mi cumpar chestiuta asta; a fost 9lei. Nu regret ca am dat banii, pt ca n-a fost o avere, insa efectul este apa de ploaie...si inca aia e buna!
Contine 2pliculete (a 6ml), astfel:
Prima parte consta in scrub-uire: are o textura ciudatica, care zgarie destul de tare pielea; mirosul, pe de alta parte, nu e rau. Efectul este apreciat ca fiind de nota 5 pt an average scrub.

No 2: masca tip peel-off, cu extract de menta. N-am simtit nimic, nici cea mai mica piscatura a mentei (dat fiind faptul ca e pt ten mixt, gras etc ce trebuie purifiat). Sper doar ca peel-ul a adunat impuritati de pe fata pe care eu nu le-am vazut.

Ce n-am mai vazut? Reactii ale tenului: nici vreo imbunatatire majora, nici iritatie.
Cu toate ca am incredere in Yves Rocher,ceva nu e in regula...ah da, pe fruntea mea proaspat tratata scrie DUMB ASS pt ca mi-am cumparat-o ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails