8 septembrie 2010

Portfard cu produse No 7 Boots

M-am lasat rapita de oferta de la Sensiblu...si regret un picut. Dar nu mult :))
Pentru a-l primi, trebuia sa cumperi oricare 2produse Boots neaflate la promotie. Mi-am luat un balsam pentru hidratarea parului si o crema de ochi ((urmeaza reviewuri cat de curand).

Portfardul este lucios si kitchos (daca nu avea pelicula aia de lac l-as fi iubit), cu o oglinjoara atasata de buzunarul mic.

Fardul de pleoape crema este nuanta Liliac, se intinde bine, insa pe pleoapele mele, chiar si date cu primer, nu rezista mai mult de 2ore fara sa se stranga in pliuri. Are 5ml, insa avand in vedere suprafata pleoapelor, nu se consuma imediat.

Fardul de pleoape trio este nuanta Radiant Bronze (nu ar fi fost neaparat alegerea mea de nuante, insa nu ma plang). Culorile sunt serios pigmentate si au rezistat eroic celor 6ore in oras, aseara.

Creionul de ochi este de culoare maro si este perfect neutru din orice punct de vedere, rezista ca orice alt creion de ochi.

Ca o palma peste fata vine lip glossul: nu este nuanta Peacan, cum trebuia, ci Nectar, adica mult prea maro, mult prea inchis pentru ce folosesc eu; Peacan arata un picut mai deschis. Are o parte cu culoarea, care se usuca in 60sec, si o parte transparenta, drept coat (pe aceasta o s-o folosesc mai mult!) Este super rezistent (l-am pus pe buze, cu gloss peste, m-am maimutarit de cateva ori in oglinda ca sa vad cum imi sta cu el, apoi cand am vrut sa-l sterg: surpriza, freaca si iar freaca, ca nu se ia). Abia cu 3straturi de demachiant bifazic pentru waterproof s-a luat. Sunt dezamagita de el...de ce as vrea sa tina pe buze 5ore daca nu-mi place culoarea.

Sfat pentru cele care vor trusa: asigurati-va ca lip glossul nu este nuanta Nectar, daca nu va place un maro inchis care imbatraneste orice femeie, cred eu. In rest, consider ca a fost o afacere destul de buna, avand in vedere preturile No 7, separat.
Fardul de pleoape-crema si Lip glossul

3 comentarii:

  1. Glossul arata destul de urat, sincera sa fiu nu-mi imaginez ce-a fost in capul lor can l-au produs, cine ar cumpara o astfel de culoare? ma bucur ca nu am cumparat la promotie, ca ma tenta si pe mine portfardul:).

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma gandeam sa incerc oferta asta, de-asta ma si dusesem la Sensiblu si am povestit pe blog ce am patit acolo.
    In final am renuntat pentru ca n-ar vrea sa mai dau banii aiurea pe ceva ce nu folosesc, doar de dragul de a avea niste produse gratis, dar pe care nu le-as folosi.

    RăspundețiȘtergere
  3. in afara de gloss mie mi se par super ok...si le folosesc:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails