13 septembrie 2010

Relaxare...


Dupa 2 ore de condus prin indragitul meu Bucuresti (da, cel aglomerat dintotdeauna si care gazduieste cele mai numeroase specii de boi care claxoneaza aiurea masinile "Scoala") , am decis sa fac ceva foarte tipic si sa incerc si eu un cliseu totodata, sa ma lecuiesc de idee. Stiti ideea clasica de relaxare, omniprezenta in reviste: o baie parfumata, cu lumanari si cat mai multe arome. Si muzica clasica, eventual.

Mi-am umplut cada cu apa fierbinte si am dizolvat o minune efervescenta de la L'Occitane. In 3minute mi-a facut apa de un verzuliu-mlastina, ca mai lipsea sa oracai pe marginea cazii; a mai si imparfumat-o a rozmarin si pin de mi-era mai mare dragul sa stau in apa.
(Cubuletul a costat 5lei la reducerile L'Occitane, si mi-a facut prea tare cu ochiul, dragutul de el.)
Am uitat lumanarile de pe marginea cazii, si nici de muzica n-am avut nevoie, pt ca oricum am individualizat eu repejor experimentul, cand m-am pus pe o scrubuiala de nota 10cu malai peste gelul de dus Bourjois, ca n-o mai facusem de la mare. Ce mai bourgeoise sunt si eu!
Rezultatul: piele fina, simturi incantate.

Ca sa mai adaug ceva zilei de astazi, o sa am parte de un masaj parfumat cu uleiul solid de la Lush, pe care il ador :X

5 comentarii:

  1. si prietenul meu, mai nou, dar ca...jucarie:)) Cand trece cu "instrumentul" pe spate, il face masinuta,cu sunet cu tot =)) barbatii...

    RăspundețiȘtergere
  2. si baia mea are dus, am intrat in cea din camera parintilor >:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa o zi la birou petrecuta in compania sefei mele nu ma relaxeaza nimic mai mult decat o baie fierbinte in cada. Imi place sa folosesc sarea de baie cu lavanda de la autrepart, are si flori uscate de lavanda. Ma relaxeaza si ma ajuta sa dorm profund...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails