15 septembrie 2010

Reteta pentru par

Nu stiu ce mofturi are parul vostru, insa al meu, din primele zile de septembrie incepe sa cada, de parca s-ar uita la calendar! Nu tine mult pt ca nu-i permit, insa e tare deranjanta perioada asta de 2-3saptamani...
Ce-i drept, si eu sunt de vina (si anticonceptionalele!), pt ca nu-l perii zilnic; avand firul drept si moale, se aranjeaza dupa spalat doar daca trec putin mana prin el. Si-apoi evit periajul pentru ca-mi stimuleaza activitatea glandelor sebacee.
Ah si nu-mi tund varfurile la 2luni, ci cam de 2ori pe an, atunci schimbandu-mi radical si tunsoarea.

Anyway, pana la primavara cand oi baga foarfeca in el ca sa-mi fac un bob cu breton, n-am alta solutie decat sa mai incerc sampoane, balsamuri, masti etc, si sa apelez la tratamentele de la bunica mea. Cum gaz d-ala bun nu se mai gaseste usor (si nu ma pot opri la toate benzinariile sa intreb), apelez la urmatorul truc cam o data la 2saptamani, daca mi-e lene saptamanal:

  • 1 sticuluta de ulei de ricin
  • 1 sticluta de Vit. A (picaturi oftalmice pt ca nu gasesc fiole)
  • cam 30ml ulei masline
Le amestec pe primele doua, le incalzesc usor la bain-marie pt ca-si sporesc eficienta calde si patrund mai bine la radacina si le aplic la radacini , eventual si pe cat mai ajunge din lungime.
Uleiul de masline, incalzit si el dupa aceeasi metoda, il aplic numai la varfuri,pentru a le hidrata si a preveni degradarea (sunt mai sensibilie decat lungimea, stim cu toate).
Imi ridic parul in varful capului (amestecul nu curge), il infasor de cateva ori cu folie din plastic pt bucatarie, apoi pun un prosop umezit-caldut deasupra si stau asa cat rezist. Noaptea n-am putut niciodata, pentru ca ma foiesc in pat si as face dezastru. Insa duminica se intampla sa stau si toata ziua asa. In final spal parul biiiiine de tot, cu 2 sau chiar 3samponari, daca e necesar, si nu-l mai dau cu niciun balsam, nicio masca, nimic.
Mie mi se pare o reteta excelenta, la care o sa apelez si daca oi avea bani de tratamente profesioniste.

P.S: recomand cu toata inima si crema impotriva caderii parului de la Vivanatura, la care am renuntat momentan pentru ca imi ingrasa parul mai mult decat cea cu ulei de ricin. Insa are rezultate la fel de bune!

Voi ce astfel de retete/secrete stiti anti-caderea parului?

4 comentarii:

  1. Suna interesant reteta ta, poate o sa o incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde cumperi vit. A la sticluta? Caci la plafare nu se mai gasesc de ani de zile din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea, vit A am cumparat de la farmacie (picaturi oftalmice)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu pun in retata pe care ai scris-o tu si un galbenus de ou...si neaparat folie pe cap..daca nu se intareste si te chinui o droaie sa-l scoti din par...aa si nu incalzesc pentru ca stau in baie si de la aburi se incalzeste si amestecatura asta. Dar sincer fac tratamentul asta cam doua luni pe an..de cativa ani incoace..si simt ca-l fac doar ca sa ma linistesc psihic ..ca am facut ceva pentru el..ca in rest nu am observat sa-si faca efectul..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails