7 septembrie 2010

Roseata pielii si crema Isotéliale


De cateva zile, pielea-mi joaca feste. Ieri , eu am fost in intregime de vina; pentru ca pielea mea arata in sfarsit cum ar trebui, ce mi-a dat mie prin cap? Sa stric frumusete de ten. Cum? Mi-am amintit ca n-am mai facut o baie de aburi de musetel de vreo 3luni, si ca ar trebui, ca sa-mi mai scot punctele negre.

Bineinteles ca punctele negre n-au iesit 100%, in schimb m-am inrosit toata si mi-au ramas semne (care in trecut imi treceau in cateva ore). Nu m-am ingrijorat pana azi-dimineata, cand am vazut ca tenul nu s-a calmat si era tot iritat, desi l-am fasait cu apa termala si i-am oferit o crema ultra-hidratanta pe timp de noapte.
Ce sa fac, ce sa fac...mi-am amintit ca mai aveam putintica crema de la Noviderm, si am zis hai s-o pun inainte de fdt, poate-poate...

Isotéliale este o crema anti-roseata, formulata pentru tenurile normale/mixte. Ce este special la ea? Culoarea ei verde. Stiam ca exista tenuri cu probleme, cu capilare sparte si ca verdele acopera rosul asa cum galbenul mascheaza albastruiul-vinetiu, insa nu avusesem nevoie pana acum de asa ceva.

Nu este un verde foarte puternic,voi posta o poza pentru edificare, insa a neutralizat roseata destul de eficient, ramanand doar imperfectiunile proeminente (care necesita fdt). Mi-a lasat o culoare uniforma si naturala, de ten sanatos.
Textura n-a fost una grasa, a intrat rapid in piele si n-a lasat pelicula deranjanta, iar fdt s-a impacat bine cu ea. Mai neplacut a fost mirosul, pe care nu stiu cu ce sa-l compar...insa nu a fost insuportabil. Sa zicem ca semana a...var!
Overall, a fost o solutie salvatoare. Stiu ca exista si din game infratite (Avène, La roche-Posay), asa ca ma gandesc ca trebuie sa functioneze pentru tenurile cu capilare sparte si ultra-sensibile.
Ce inventie si crema asta verde! Poate acopera si imbujorarea de rusine din obraji!

2 comentarii:

  1. buna Irina! am gasit articolul tau pentru ca am si eu aceasta problema cu roseata excesiva a tenului si vreau sa te intreb de unde se poate cumpara aceasta crema si care ar fi pretul ei

    RăspundețiȘtergere
  2. salut! din pacate nu se mai gaseste in farmacii, insa exista multe game ani-roseata, poti incerca Soin anti rougeurs de la Avène, La Roche Posay fabrica si ei un tratament local...si in ceea ce priveste machiajul, mai poti incerca un primer pentru problema aceasta specifica (printre altele ti-l recomand pe cel de la NYX -il gasesti aici: http://www.makeup-shop.ro/pagina/produs/categorie/fata/primer/produs.343-nyx-studio-perfect-photo-primer-anti-redness
    Sper sa-ti fiu de folos :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails