4 septembrie 2010

Sampon Argeal si Sabal de la Ducray


Asta-toamna, satula sa ma mai tot lupt prin mijloace naturiste fara rezultat cu parul care se ingrasa prea repede, am hotarat sa investesc ceva banuti in produse de calitate; dupa ce am rascolit tot internetul in cautarea unora, mi-am cumparat cele doua sampoane.
Sabal are 125ml, Argeal 150ml, iar pretul fiecaruia ajunge undeva pe la 40lei.

Sabal este un sampon antiseboreic, in a carui compozitie intra "Extract pur de Sabal Serrulata 0,3%,salicitat de zinc 2%". Verzisor, relativ vascos, mi-a ajuns cam jumatate de an, mereu diluat usor inainte de aplicare. Am urmat regula 2-3-6 (aplicare de 2ori pe saptamana, timp de actionare cel putin 3minute, tratament de pana la 6saptamani). Parul tot mi se ingrasa a doua zi, pe seara, asa ca nu m-a facut prea fericita.

Argeal are in compozitie argila si sabal serrulata, fiind un sampon sebo-absorbant. Are o textura cremoasa(nici el n-a scapat de diluare) si un varf usor ascutit pentru a permite o aplicare usoara la radacinile parului. Ce mi-a placut cel mai mult la acesta a fost "scartaiala" firului de par dupa spalare si senzatia de curat care se mentinea un timp decent (inclusiv a 2a zi). Mirosul sampoanelor era...farmaceutic, dar nu neplacut.

Insa nici macar combinate (la fiecare a 3-a spalare foloseam Argeal) n-au dat rezultate bune, in a 3-a zi parul arata de parca as fi avut ulei de ricin la radacini.

Le-am folosit cam jumatate de an, pana in primavara aceasta, fara efecte spectaculoase, asa ca imi permit sa nu le recomand, avand in vedere ca le-am folosit si combinate, asa cum este recomandat.

4 comentarii:

  1. Eu am luat pentru iubitul meu Ducray Anaphase impotriva caderii parului si si`a facut treaba. Am si scris despre el.
    Tind sa cred ca produsele astea de par sunt bune, probabil ca e si o problema cu alimentatia la tine, nu stiu ce sa zic. Incearca si niste vitamine. Si eventual consulta si un dermatolog ( ma gandesc ca ei se pricep cu astea ) vezi ce zice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca-ti zic ca paru' meu e gigi-contra...:))
    am o alimentatie 99%sanatoasa, iau si vitamine(e obsesia mea), si dermatologi si endocrinologi am consultat cu caruta, mai ales pt ten. Asta este...fac parte din grupul celor cu tenul si scalpul gras si nu stiu daca exista ceva care le poate schimba..

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun, si pana la urma ce sampon folosesti ? Si eu am aceleasi probleme ca tine. Folosesc samponul antimatreata Kertyol de la Ducray de vreo 3 luni, care este si pentru par gras. Imi place cum spala, doar ca... parul tot se ingrasa. Am folosit o scurta perioada sampon de la Organic Blue pentru par normal spre gras. Nu vrei sa stii ce era in capul meu. Chiar astazi am vazut Argeal si ma gandeam sa-l iau, dar m-am razgandit dupa ce am citit experienta ta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Puferiu, acum folosesc Apivita si sunt destul de multumita. Am avut rezultate bune cu cel, insa acum scalpul iar are puseuri necontrolabile. Iti recomand si Phytocedrat; astea doua sunt singurele acceptabile pana acum. De la Ducray n-o sa-mi mai cumpar vreodata.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails