3 septembrie 2010

Sampon Propoline de la Apivita


Apivita este un brand grecesc importat relativ recent in Romania, care merge pe linia "fara parabeni, fara silicon" etc. Samponul are 250ml si costa 43ron.

Acum 2zile am incercat o mostra pentru parul foarte gras; continea extracte de cimbru si propolis si mirosea divin. E a 3-a zi si parul este vizibil lejer, nici urma de ingrasare.

Singura problema a mea este acum: ce sa-mi iau? PhytoCedrat, pe care il vreau de ceva vreme, sau pe cel de la Apivita?

13 comentarii:

  1. Eu zic sa testezi si Phyto-cedrat (in cazul fericit in care au mostre) si apoi sa te decizi.

    Totusi mi se pare cam scump pentru un sampon (pentru mine toate sampoanele sunt cam la fel :P).

    RăspundețiȘtergere
  2. Phytocedrat nu are mostra din pacate...in rest am testat aproape toate Phyto-urile si ma impac extrem de bine cu ele.
    Esti norocoasa daca poti spune ca ti se par toate la fel, eu am un scalp destul de gras si incapatanat, care ma chinuie si ma face sa cheltui atatia bani pe el :-<

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine unele sunt bune, iar altele foarte bune - am parul normal, scalpul cuminte. Sincera sa fiu, am incercat si sampon de 3 lei, si de 50 lei, si mare diferenta n-am vazut - probabil se simte diferenta atunci cand ai probleme cu scalpul. Eu investesc mai mult in produsele de styling.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred si eu...te invidiez. Eu ma spalam cu sampon de urzica pana sa inceapa problemele, in adolescenta, si n-aveam nicio problema. De atunci putine sampoane imi fac bine si sunt nevoita sa caut variante gen tratament.
    La mine e tocmai invers...ce styling sa faci pe un par care se ingrasa, e fin si fara volum? :-<

    RăspundețiȘtergere
  5. Pff... mama mea are parul ca al tau si e un caz pierdut :(
    Prin "styling" ma refer la ser de stralucire, spray de stralucire... mici produse pentru finisat.

    RăspundețiȘtergere
  6. ma rog, la mine styling e coafare si ma refer si la produse totodata...pe parul meu orice ser are efecte de "tuflire" instantanee.
    Si partea mea bio a incercat toate ceaiurile care ar fi putut remedia problema (brusture, urzica, trei-frati-patati, etc)...fara succes din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Inseamna ca problema este in interior - ai facut niste analize? ai mers la dermatolog?

    RăspundețiȘtergere
  8. same thing with acne...inauntru nu e nimic, afara nimeni nu-si explica de ce. Tind sa cred ca este de vina stresul, poluarea nu mai e pentru ca m-am mutat din gunoiul numit Bucuresti. Asa ca probabil totul va trece cand va avea chef...si cand voi invata sa nu ma mai stresez pentru orice maruntis. Meanwhile ma straduiesc sa ma ingrijesc cat mai bine

    RăspundețiȘtergere
  9. Tocmai fac un review acestui sampon. Nu stiu ce ti-ai cumparat pana la urma dar eu tind sa cred ca si Phyto si Apivita fac niste sampoane de nota 10.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am luat Phyto, caruia o sa-i fac un review curand, insa am mai incercat intre timp si a 2a mostra de apivita si m-am convins ca este la fel de bun...o sa le schimb intre ele daca se obisnuieste scalpul si nu-l mai vrea pe unul :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu folosesc sampoane de la Apivita, pe cel pentru radacini grase si varfuri despicate si pe cel cu musetel pentru utilizare frecventa, insa nu m-au ajutat prea mult la problema mea vesnica, parul gras. Vreau sa il incerc si pe acesta pentru par gras, mai ales ca am citit pe site-ul Apivita ca nu contine SLS&SLES, ceea ce mi se pare foarte ok.
    Vroiam sa te intreb... de unde ai primit mostra?

    RăspundețiȘtergere
  12. vad ca acum, dupa vreo luna de utilizare frecventa nu se mai ridica la standardele din prima saptamana, insa tot ramane mai bun decat H&S de ex. Tind sa cred ca mostrele fac minuni, iar produsul real-nu prea.
    Anyway, mostra am primit-o de la Sensiblu Romana-mai exact am cerut-o; imi cumparasem o masca de fata de la ei si cand am vazut ca au un sertar plin cu mostre am rugat-o pe dra beauty assistant sa-mi dea sa incerc pt par gras. Nu putea zice nu. Incearca si tu!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ok, multu, am sa incerc :P vreau mai mult pentru parfum sa il testez inainte ca sincer nu prea ma impac cu cel de urzica. Sper sa fie cat de cat ok, deja am obosit sa mai caut un sampon care sa imi mentina parul curat minim 2zile :(

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails