30 septembrie 2010

Sfatul zilei: fara apa fierbinte la dus!

 De acum voi inaugura si o astfel de rubrica, pentru sfaturile sanatoase care-mi trec prin capsor. Sper sa va placa :)

Nu mai exagerati cu dusurile fierbinti!
Nu numai ca provoaca o uscaciune insuportabila a pielii (de va plangeti ca nu mai e buna crema voastra hidratanta:P ), insa nu e nici sanatos, dilatand capilarele (si daca le aveti sparte, ca mine, iese urat de tot). Unde mai pui ca tesuturile "se lasa", si aici vorbesc de efectul vizibil in mod special asupra sanilor, constatat de multe femei; in schimb un jet final de apa rece face minuni pentru ei!

Preferati un dus/baie cu apa moderata, iar la sfarsit, o clatire-fulger cu apa rece (cat suportati). Va pune in miscare circulatia, inclusiv cea periferica (talpa si laba piciorului se vor relaxa si va veti simti mai bine, daca ati avut o zi in care ati purtat tocuri si v-ati chinuit picioarele).

De asemenea, apa rece este buna si in clatirea finala a parului; inchide cuticulele parului, dandu-i astfel stralucire, si totodata si porii scalpului (putin trasa de par expresia asta!), astfel incat sebumul va intarzia sa apara si va veti bucura de un par frumos si sanatos!

5 comentarii:

  1. pfoaaaaaa adevarul e ca nu exagerez cu dusul fierbinte decat cand mi`e frig, dar sa dau cu jetu de apa rece no way! Am incercat de cateva ori da` nu suport. Apai pe cap nici n`am incercat!
    Felicitari ca rezisti :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta cu clătirea fulger cu apă rece scoate nişte chiote... zic din proprie experienţă, eu nici vară nu reuşeam :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iguanitza: baba sufera la frumusete :))
    Dusurile scotiene nu le-as suporta, mi se pare ca mai mult te chinuie decat sa te caleasca, dar un strop de apa rece pe mine ma revigoreaza, ma simt mult mai bine dupa:P

    @Gabi: pai nu trebuie sa fie neaparat gheata,daca nu suporti...doar sa fie nitelus mai rece decat cea cu care te-ai spalat pana atunci.
    Mie-mi zici de chiote...eu incep sa cant si sa dansez :))

    RăspundețiȘtergere
  4. eu ce sa spoon .. mie imi place apa fierbinte ... foarte fierbinte chiar ... uneori cind ies din cabina de dus nici nu ma vad in aburi .. dar am mai citit ca apa fierbinte provoaca celulita .... e adevarat ??

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cred ca provoaca celulita...cel mult o intretine, dar nu bag mana-n foc.
    Lately am observat ca-mi irita si tenul, asa ca eu sunt anti complet!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails