26 septembrie 2010

Style icons part I: Irina Lazareanu

Ca sa mai variez un pic lucrurile si sa nu ma cantonez in cosmetice (blogul este despre beauty &stuff), va voi prezenta de-acum incolo cateva fete/femei pe care le admir sau imi plac pentru ceva anume; de aceea am numit gresit articolul "style icons", insa altceva mai bun nu gasesc.

Pentru inceput, sa-i fac onorul don'soarei care troneaza pe fundalul blogului meu: Irina Lazareanu.
Nu vreau sa ma apuc sa scriu ceea ce Wikipedia sintetizeaza foarte frumos, ci doar sa spun ca-mi place pentru ca nu este inca un manechin de pe banda rulanta ce vine din Est, ci se distinge de restul scheletelor prin parul brunet si bretonul din care a facut un trademark si prin faptul ca are o cultura destul de frumusica. Imi place faptul ca nu e frumoasa ca o papusa, ci are mai degraba un ceva subtil...

Si poze pentru delectare:







3 comentarii:

  1. Te-am prins...era primul "cal" din seria celor postati pentru a exemplifica ce as purta toamna asta.Vezi ca iti place si acest gen de silueta? :))
    Si mie imi place mult lookul ei atipic,desi de regula prefer trasaturi mai pregnante gen buze pline sau ochi patrunzatori.In schimb nu mi-a placut tunsa scurt.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai am framantat randurile alea pana cand sa bag linkul pt wikipedia, ca pana la urma am sters tot ce scrisesem initial;mentionasem acolo ca singura chestie care nu-mi place la ea e ca e extra slaba..but hey, it's her job!
    Mai mult ma uit la fata ei...plus ca e una din caii carora le sta bine:)) pt ca e mai rock'n'roll (prietenul meu ar spune grunge)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi e pare deloc grunge (daca vrei grunge te uiti la Kate Moss). Iar frumusetea ei e atat de subtila incat trece neremarcata.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails