21 septembrie 2010

e.l.f ?! Nu, multumesc...

Am apucat sa incerc chestiile de la e.l.f comandate acum vreo luna, adica corectorul, fardul de pleoape, glossul si batonul 3in1 "pink lemonade".
De acesta din urma sunt cel mai dezamagita, pt ca este foarte roz si nu-mi place nici ca ruj, nici ca blush. Am incercat sa-l folosesc pe post de iluminator pt arcada, si pot sa spun ca la asta s-ar rezuma singura lui functie...nasol pt un 3in1! Sora mea nu mai are nevoie de el, asa ca l-am oferit spre vanzare, dar se pare ca nimeni nu-l doreste...

Glossul e lipicios rau si mirosul lui imi aminteste de generala, cand imi cumparam glossuri gen Ruby Rose din piata rahova... singura chestie buna e ca are spf 15 si-mi place nuanta (Candlelight). Culmea, glossul a fost cadou!

Fardul de pleoape- mi-a placut combinatia de culori, chit ca sunt marouri. Insa textura lor a stricat tot: sunt intarite si nu rezista deloc pe pleoapa; mult mai mult imi plac cele de la Boots,de exemplu, pt ca sunt soft, matasoase si se intind foarte frumos.

Singurul de care sunt relativ multumita e concealerul: este nuanta Rosy beige (a 2a nuanta, cea mai deschisa nu mai era pe stoc). Nu imi place sa acopar, si oricum cosurile sau petele mai mult mi se pare ca le evidentiez cu corector decat sa le acopar...cearcane nu am, insa folosit in zona ochilor este ok, mai "niveleaza" culoarea...

Sunt eu prea pretentioasa sau si voi mai aveti dezamagiri de genul acesta? Va place e.l.f?

8 comentarii:

  1. De la ELF am doar 3 pensule si sunt multumita de ele. As vrea sa-mi comand farduri, dar cum mai mereu am luat tzeapa cand am comandat asa cv... o las mai moale 8-|.

    RăspundețiȘtergere
  2. de pensula mea pt blush/bronzer chiar nu ma plang, imi place mult; dar si aici depinde de cum ai noroc s-o prinzi, uneora le cad perii...eu una nu ma mai avant in comandat de la e.l.f...tanjesc doar dupa servetelele matifiante, insa nu merita sa dai mai mult pe transport decat pe 1produs, asa ca o las balta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu de la ELF planuiesc sa imi iau cand o sa imi permita bugetul, o pensula de obraz si un gel liner din gama Studio... In rest, poate si servetelele matifiante :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim pentru review...desi fetele pe internet obisnuiau sa spuna ca elf e minunat am fost usor suspicioasa legat de calitatea acestor produse.

    RăspundețiȘtergere
  5. Incep sa cred ca difera calitatea produselor, depinzand de cat le tin in depozit, de cat de bine sunt transportate etc..nici eu nu-mi explic de ce unele le nimeresc ok, altele nimeresc dezastre :-??
    Eu una m-am lecuit: 8lei am dat, 8lei au facut...noroc ca nu te oftici prea tare pt pret...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac produsele pe care le am, ce-i drept, altele decat ale tale. Am scris despre ele. Si eu as vrea servetelele, dar de fiecare data cand am comandat, nu erau pe stoc.

    RăspundețiȘtergere
  7. fardurile de pleoape sunt chiar varza..o sa fac o poza mai in detaliu ca sa vedeti punctuletele albe si intarite :|
    Servetelele le vreau si eu, dar dupa cum ziceam, nu-mi convine sa dau 16lei pt 1produs..:-<

    RăspundețiȘtergere
  8. un fard am icnercat si eu de la ei si pot sa-ti spun ca nu m-a incantat deloc, ba chiar m-a facut ca nu cumva sa ma ating de restul produselor.

    Pensulele pt ochi sunt foarte ok si cea pt fdt, ATAT!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails